Verizon
| | | | |

Verizon, T-Mobile arata o lipsa surprinzatoare de servicii pentru clienti

UPDATE: Tot fara telefon. Desi acum problema este FedEx, care nu are soferi care sa livreze telefonul, acesta nu va ajunge pana luni. Dar, din nou, daca Verizon ar fi pus adresa corecta la comanda de la bun inceput, dispozitivul ar fi fost livrat corect pe 28 decembrie.

De ce marii operatori din SUA au ceva cu noi, scriitorii de tehnologie mobila? La inceputul acestui an, Mark Gurman de la Bloomberg a scris pe Twitter ca T-Mobile i-a refuzat reducerea de 100 de dolari care i se cuvenea dupa ce a profitat de o promotie pe care scria: „Cumparati un Apple Watch cu GPS + Cellular de la Apple. Primiti 100 de dolari inapoi de la T-Mobile/Sprint”. Fara indoiala ca, odata ce directorii T-Mobile si-au dat seama cine este Gurman, au incercat rapid sa salveze aparentele. Gurman insusi a declarat ca a trebuit sa rezolve problema la nivel de corporatie.

Scribul Bloomberg Gurman nu a primit reducerea la care avea dreptul pana cand T-Mobile nu a aflat cine este el

Gurman a descoperit ca reducerea sa, pe care a primit-o in cele din urma, i-a fost refuzata deoarece regulile obscure ale promotiei, asa cum au fost ele intelese de T-Mobile, impuneau crearea unei noi linii pentru Apple Watch-ul cumparat. Dar, chiar daca Gurman ar fi achizitionat o noua linie pentru ceas, ar fi trebuit sa isi pastreze linia mai veche deschisa pentru inca 90 de zile, ceea ce inseamna ca ar fi trebuit sa pastreze o linie smartwatch deschisa fara ceas atasat la ea timp de trei luni.


Verizon si T-Mobile dau dovada de o lipsa surprinzatoare de servicii pentru clienti
Bineinteles, odata ce T-Mobile a descoperit ca clientul sau nemultumit era Mark Gurman de pe scena, de pe ecran si de la televizor (doar infrumusetam putin), i-a trimis lui Mark bancnota de C pe care i-o datora. Doi clienti Verizon au apelat la Twitter pentru a se plange de aceeasi problema, Adam Nieto scriind: „Mi s-a spus ca daca aplicatia Verizon nu imi ofera „automat” reducerea dupa activarea ceasului, atunci nu sunt eligibil, desi am facut exact ceea ce a spus Apple.”

Daniel Hipskind, client Verizon, a declarat: „si eu am probleme cu Verizon (oferta de reduceri). Mi-au spus ca nu exista si ca exista doar daca aduci un numar de telefon al ceasului la Verizon si nu doar un Apple Watch, asa cum scrie.”

Verizon Pixel 6 Pro pe care autorul ar fi trebuit sa il primeasca pe 28 decembrie nu a ajuns inca

Autorul articolului are, de asemenea, probleme cu achizitionarea unui Google Pixel 6 Pro de culoare neagra cu 512 GB de stocare. Telefonul ar fi trebuit sa fie livrat cu transport gratuit in doua zile pe 28 decembrie. Cu toate acestea, Verizon a omis sa includa o denumire „N” pentru nord, pe care al dvs. a pus-o in adresa atunci cand telefonul a fost comandat. Asadar, Pixel 6 Pro a fost trimis la o adresa gresita.

Un agent serviabil de la serviciul clienti Verizon a elaborat un plan astfel incat sa nu trebuiasca sa astept ca primul telefon sa fie returnat la Verizon dupa trei incercari de livrare esuate. Concluzia a fost ca un al doilea Pixel 6 Pro trimis (cu adresa corecta) va fi livrat joi, 29 decembrie, la ora 10:30.

Ati avut vreodata un sentiment neplacut ca ceva ce ati comandat online nu va ajunge la data promisa? Eu da, asa ca, la inceput, nu am fost teribil de socat cand livrarea nu a iesit la suprafata la ora 10:30. Reprezentantul Serviabil de la Verizon mi-a spus apoi ca va sosi la ora 13:00 – ceea ce nu s-a intamplat.

Dupa-amiaza am sunat la Verizon si mi s-a spus ca telefonul va ajunge acum la sfarsitul zilei. Dar cand a venit ora 20:00 si a trecut fara ca pachetul sa ajunga la usa mea, am stiut ca telefonul pe care trebuia sa il primesc pe 28 decembrie (si care ar fi ajuns in acea zi daca nu ar fi fost o greseala a operatorului) nu va ajunge pe 30 decembrie, asa cum am promis.

Dupa ora 20:00 am primit un SMS de la agentul de serviciu clienti, foarte amabil, care mi-a spus ca telefonul a ajuns la Fed Ex miercuri, prea tarziu pentru a fi primit astazi. Daca este adevarat, de ce am fost alimentat la toate acele ore mai devreme pentru a astepta pachetul pe parcursul zilei? si ia in considerare ca familia mea este client Verizon de 20 de ani. in timp ce operatorul a promis ca va scadea 100 de dolari din factura mea (pe baza taxelor pe care le-am platit pentru prima comanda care a ajuns la adresa gresita), acea comanda a fost cea care a ajuns la adresa gresita, ceea ce a fost in totalitate vina Verizon.

Da, aceasta nu este o catastrofa de proportii globale. Asa ca am ajuns sa astept cateva zile in plus pentru noul meu telefon. Dar este o chestiune de servicii pentru clienti. in timp ce imi incrucisez degetele pentru ca noul meu Pixel 6 Pro sa ajunga maine la ora 13:00, aceste sentimente tulburatoare ma roiesc pe dinauntru, facandu-ma sa simt ca ceva este pe cale sa se strice din nou. Vom actualiza acest lucru vineri pentru a va anunta ce se intampla.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.