TikTok primeste o pagina personalizata "Pentru noi" pe Facetime cu iOS 15.1 Share Play
| |

TikTok primeste o pagina personalizata „Pentru noi” pe Facetime cu iOS 15.1 Share Play

Una dintre functiile foarte interesante si interesante pe care iOS 15 le-a adus pe iPhone-uri este SharePlay: posibilitatea de a asculta muzica, de a viziona emisiuni TV, de a juca jocuri si de a te bucura de alte activitati pe telefon in timp ce esti in timpul unui apel FaceTime cu prietenii sau membrii familiei tale. Acum, TikTok este una dintre aplicatiile care profita de aceasta functie cu o noua pagina „Pentru noi”, relateaza 9to5Mac.

Explorati pagina „Pentru noi” a TikTok in timpul unui apel FaceTime cu prietenii dvs.

Populara aplicatie de partajare video TikTok aduce acum o nota speciala la FaceTime cu SharePlay pe dispozitivele iOS 15. Schimbarea a fost observata pentru prima data de utilizatorul Twitter Aether Aurelia. Noutatea este ca, practic, pagina care trebuia sa fie pagina „Pentru voi” de pe TikTok, in timpul unui apel FaceTime cu SharePlay, a fost transformata in „Pentru noi”.

Pagina „Pentru noi” combina recomandarile preferate ale utilizatorilor si, prin urmare, face ca experienta impartasita cu parcurgerea videoclipurilor scurte de pe TikTok sa fie una si mai distractiva. Pagina pare sa afiseze un fel de mix de interese ale participantilor la apelul FaceTime cu SharePlay.

Utilizarea SharePlay cu TikTok va ofera pagina „Pentru noi” pic.twitter.com/HbESC0RZLF

– Aether Aurelia (@AetherAurelia) 15 noiembrie 2021

Cand Apple a prezentat SharePlay in timpul WWDC21, acest tip de lucru era ceea ce Cupertino avea in minte pentru aceasta functie. impartasirea a ceea ce faci si petrecerea mai multor activitati impreuna in timpul unui apel FaceTime.

Iata cum sa folosesti SharePlay cu TikTok pe iPhone sau iPad-ul tau

  • Actualizeaza-ti iPhone-ul sau iPad-ul la iOS 15.1
  • incepeti un apel FaceTime (persoanele cu care faceti FaceTiming trebuie, de asemenea, sa isi fi actualizat dispozitivul la iOS 15.1).
  • Deschideti TikTok, apoi apasati pe butonul SharePlay
  • Partajati-va ecranul cu celelalte persoane din apelul FaceTime
  • Apoi, pagina care este „For You” (Pentru tine) pe TikTok va deveni „For Us” (Pentru noi)
  • Pentru a incheia SharePlay sau partajarea ecranului, atingeti pictograma pentru Partajarea ecranului dvs. pe FaceTime

Popularitatea TikTok este in continua crestere in ultimii ani

Platforma de socializare pentru partajarea de clipuri video scurte a crescut constant in popularitate, fortandu-si rivalii, precum Facebook si Instagram, sa creeze si ei un mijloc de partajare a clipurilor video scurte pe platformele lor.

Recent, am relatat despre faptul ca utilizatorii TikTok au atins pragul de 1 miliard de utilizatori.

TikTok a evoluat acum si a devenit ceva mult mai mult decat o platforma de socializare pentru divertisment. La fel ca toate celelalte aplicatii populare de socializare, a fost monetizata cu reclame, acorduri de sponsorizare si altele. in plus, a fost, de asemenea, locul in care afacerile in crestere au putut sa se faca cunoscute lumii prin videoclipuri scurte si atractive, atata timp cat reusesc sa se incadreze in stilul unic al TikTok.

Mai mult, platforma are acum si o multime de continut educational, canalele de invatare reusind sa incadreze micro-tutoriale intregi, experimente stiintifice si alte informatii educationale sau interesante in videoclipurile de forma scurta de pe TikTok.

in prezent, TikTok se afla pe locul 7 in ceea ce priveste clasamentul fata de alte aplicatii de socializare si urmeaza aplicatia chineza de mesagerie WeChat. Cu toate acestea, mai are inca de realizat unele progrese inainte de a ajunge din urma Facebook, care se afla in prezent pe primul loc, cu putin peste 2,7 miliarde de utilizatori activi lunar. Imediat dupa Facebook se afla YouTube, care are aproximativ 2,3 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna.

Dupa cum am mentionat deja pe scurt mai devreme, TikTok si-a inspirat concurentii sa lucreze la capacitatile de partajare de clipuri video scurte ale aplicatiilor lor. De exemplu, Instagram’s Reels, care exista acum un an si ceva, este o modalitate prin care creatorii de continut pot publica videoclipuri scurte pe Instagram. Facebook, pe de alta parte, a lansat si ea recent Reels, incercand sa beneficieze de popularitatea tot mai mare a acestui format. YouTube are, de asemenea, YouTube Shorts pentru a raspunde interesului tot mai mare pentru videoclipuri mai scurte.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *