T-Mobile intra in spiritul sarbatorilor... pentru a ironiza din nou retelele 5G ale Verizon si AT&T
| | | |

T-Mobile intra in spiritul sarbatorilor… pentru a ironiza din nou retelele 5G ale Verizon si AT&T

Nu exista nimic mai festiv decat corporatiile uriase care folosesc Craciunul ca fundal pentru a-si evidentia diferitele avantaje competitive fata de companii la fel de masive. Lasand la o parte ironia, tuturor le place sa rada de sarbatori, iar cascadoriile publicitare ale T-Mobile care se abat de la Verizon si AT&T sunt adesea suficient de nerusinate si, ei bine, de prost gust pentru a-i amuza macar putin chiar si pe cei mai inraiti fani ai rivalilor arhicunoscuti ai „Un-carrier”.

Cel mai recent articol publicat pe pagina web a redactiei de stiri dedicata retelei Magenta se potriveste, fara indoiala, perfect acestei descrieri, imbinand impertinenta cu vulgaritatea pentru a etala in mod neconventional (cel putin dupa standardele restului industriei wireless) suprematia subiectiva (si obiectiva) a infrastructurii 5G a T-Mo.

Rezultatul este o comparatie moderat de amuzanta si exceptional de adorabila intre trei case de turta dulce, fiecare dintre ele fiind menita sa reprezinte dimensiunea retelei 5G a unui mare operator american. Dupa cum probabil stiti deja, semnalul celular de ultima generatie al T-Mobile acopera in prezent o suprafata de aproape doua ori mai mare decat cea a tehnologiei comparabile a AT&T si de patru ori (!!!!) decat cea mai rapida conectivitate mobila a Verizon, asa ca, in mod firesc, respectivele casute de turta dulce sunt concepute pentru a ilustra aceasta diferenta uriasa cat mai exact posibil.

T-Mobile intra in spiritul sarbatorilor... pentru a-si bate joc din nou de retelele 5G ale Verizon si AT&T

Din nefericire, nu exista bunatati reale cu tema 5G pe care sa le puteti cumpara inainte de Craciun pentru a va arata sprijinul pentru „Un-carrier” favorit, ceea ce sugereaza si mai mult ca T-Mobile isi pierde incet-incet „avantajul”, incercand sa trimita clientilor un mesaj de marketing ceva mai sobru, in timp ce renunta complet la apelativele „prost si mai prost” la adresa rivalilor sai din anii de CEO ai lui John Legere.

Ca parte a unei serii de reclame si trucuri publicitare neortodoxe denumite „Daca 5G ar fi…”, casutele de turta dulce acoperite cu magenta, albastru si rosu de astazi calca pe urmele unei comparatii cu tema dovleacului de acum cateva luni si a unui trio oarecum previzibil de oameni de zapada cu exact un an in urma (printre altele).

Scopul, desigur, este de a descrie punctele forte 5G ale T-Mo in afara hartilor de acoperire plictisitoare, desi pentru a afla intreaga poveste despre cat de departe este cu adevarat acest operator de concurenta, va trebui sa verificati si unele dintre acele rapoarte independente care urmaresc vitezele medii la nivel national. Cu alte cuvinte, se intampla ca acea casa semnificativ mai mare sa aiba, de asemenea, o fundatie mai puternica, podele solide din lemn masiv si mobilier mai frumos.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *