T-Mobile ajunge la o intelegere costisitoare cu FCC pentru a "rezolva" investigatia privind intreruperile 911
|

T-Mobile ajunge la o intelegere costisitoare cu FCC pentru a „rezolva” investigatia privind intreruperile 911

in timp ce intreruperile de retea ale principalilor furnizori de servicii wireless din SUA nu sunt chiar zilnice, se pare ca toti marii operatori nationali au avut cel putin cateva intreruperi mari numai in ultimii ani.

Dintre acestea, probabil cea mai grava, atat in ceea ce priveste acoperirea mediatica negativa, cat mai ales numarul de utilizatori care au fost afectati in moduri care ar putea schimba si chiar pune viata in pericol, a avut loc pe 15 iunie 2020.

Dupa cum a aratat o investigatie a FCC initiata la doar cateva zile dupa catastroficul eveniment wireless, nu mai putin de 23.000 de apeluri la 911 „au esuat complet” in retelele 4G, 3G si 2G ale T-Mobile in cele 12 ore si 13 minute in care semnalele celulare au fost intrerupte din cauza unei „defectiuni de scurta durata a unei legaturi de transport prin fibra inchiriata”.

Mii de alte apeluri de urgenta au trecut fara ca operatorii 911 sa poata colecta informatii despre locatia persoanelor aflate in dificultate, iar alte mii de apeluri nu au putut furniza informatii de raspuns la apelurile de la punctele de raspuns pentru siguranta publica (PSAP).

Evident, asta fara a pune la socoteala milioanele de apeluri vocale „normale” si mesajele text de la si catre T-Mobile care nu au putut fi finalizate in acea zi fatidica. Bineinteles, intreruperea serviciului 911 ramane cea mai dureroasa parte a situatiei si, in mod previzibil, este si lucrul care va sfarsi prin a costa Magenta o mica avere.

Vorbim de 19,5 milioane de dolari, ceea ce reprezinta, desigur, o mica avere dupa standardele umane obisnuite, dar care pare o nimica toata in ceea ce priveste o companie cu o valoare de peste o suta de miliarde de dolari.

Pe langa faptul ca va trebui sa plateasca aceasta suma, T-Mo va trebui, de asemenea, sa „implementeze un plan de conformare”, in conformitate cu termenii acordului incheiat cu Comisia Federala pentru Comunicatii. Respectivul „plan” ar trebui sa impiedice ca astfel de intreruperi extinse si de lunga durata sa se mai repete in viitor (sau cel putin sa afecteze la fel de multi oameni ca anul trecut), dar daca istoria este o indicatie, nu vom fi socati daca vom ajunge intr-o situatie similara peste un an sau doi.

Apropo, cele 19,5 milioane de dolari pe care T-Mobile a fost deja de acord sa le dea pentru a „rezolva” ultima investigatie a FCC depasesc cu mult cele 5,25 milioane de dolari pe care AT&T a trebuit sa le plateasca in 2018 intr-o chestiune similara (dar mai putin calamitoasa), in timp ce par destul de slabe in comparatie cu cele 40 de milioane de dolari pe care Comisia si T-Mo le-au platit in 2018 in legatura cu soneriile false la apelurile rurale.

tinand cont de toate acestea, credeti ca acest „pret” este corect sau va asteptati ca „Un-carrier” sa fie penalizat mai drastic pentru ca, practic, a pus in pericol mii de vieti pe 15 iunie 2020? Spuneti-ne in sectiunea de comentarii de mai jos.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.