Spotify incepe sa serveasca reclame interactive pentru ascultatorii de podcasturi
| | | |

Spotify incepe sa serveasca reclame interactive pentru ascultatorii de podcasturi

Dupa ce a investit mult in podcasturi, Spotify incearca sa recupereze o parte din aceasta investitie prin intermediul reclamelor. incepand din aceasta saptamana, utilizatorii Spotify care asculta podcasturi vor primi reclame interactive pe care serviciul de streaming le numeste carduri CTA.

Aceste carduri CTA reprezinta „cel mai recent pas in viziunea Spotify pentru viitorul audio ca experienta interactiva si multidirectionala”. Acestea vor aparea in aplicatia Spotify atunci cand incepe redarea unei reclame la un podcast si vor reaparea ulterior, in timp ce utilizatorul exploreaza aplicatia Spotify.

Potrivit Spotify, cardurile CTA ar trebui sa faciliteze utilizatorilor descoperirea directa a produselor si serviciilor de care sunt interesati „fara a avea un cod promotional greu de retinut sau un URL de vanitate”.

Dupa ce a efectuat cateva teste, Spotify sustine ca advertiserii cu reclame care pot fi accesate au inregistrat de doua ori mai multe vizite pe site in comparatie cu reclamele podcast care nu pot fi accesate. Cardurile CTA vor fi disponibile in anumite podcasturi Spotify Original & Exclusive din Statele Unite.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.