Spotify achizitioneaza o firma cu tehnologie care transforma cu usurinta audio difuzat in podcasturi
|

Spotify achizitioneaza o firma cu tehnologie care transforma cu usurinta audio difuzat in podcasturi

Spotify a lucrat din greu pentru a aduce mai multe functionalitati utilizatorilor sai, iar recenta achizitie va aduce cu siguranta mai multa valoare pentru Spotify, cel putin in ceea ce priveste podcasturile. TechCrunch anunta ca Spotify a achizitionat acum compania de tehnologie pentru podcasturi Whooshkaa, care dispune de o tehnologie care transforma cu usurinta emisiunile radio in podcasturi la cerere.

Spotify lucreaza intens la sectiunea de podcasturi

Whooshkaa, compania care a fost achizitionata acum de Spotify, este o platforma all-in-one cu sediul in Australia pentru gazduirea, gestionarea, distribuirea, promovarea, monetizarea podcasturilor, precum si pentru masurarea acestora. Vestea acestei tranzactii vine dupa ce Spotify a achizitionat anterior compania de publicitate Megaphone si platforma de descoperire a podcasturilor Podz, ambele companii care activeaza pe piata tehnologiei podcasturilor.

Anterior, Spotify a achizitionat, de asemenea, instrumente concepute pentru a ajuta creatorii sa construiasca podcasturi, cum ar fi Anchor, precum si platforma de talk-show-uri live de la Betty Labs (care a fost transformata in Spotify Greenroom). in plus, alte studiouri de podcasturi, precum Gimlet, Parcast si The Ringer, au fost de asemenea achizitionate recent de Spotify.

Compania Whooshkaa este, in anumite privinte, diferita. Ea aduce o tehnologie specializata care permite radiodifuzorilor de radio sa transforme cu usurinta continutul audio existent in podcasturi. Acest aspect al tehnologiei Whooshkaa a fost cel care pare sa fi interesat cel mai mult Spotify. Gigantul de streaming muzical a declarat ca va integra aceasta tehnologie „broadcast-to-podcast” direct in Megaphone (care ofera deja o varietate de instrumente de gazduire, distributie, raportare si monetizare pentru creatorii de podcasturi).

Capacitatea lui Whoooshkaa de a porta cu usurinta audio difuzat in podcast audio va aduce, speram, mai mult continut de la terti la Spotify, crede gigantul audio-streaming. Acest continut al tertilor ar putea ajunge, de asemenea, la Spotify Audience Network, ceea ce va contribui la cresterea razei de actiune si a impactului partenerilor publicitari ai Spotify.

Iar afacerea de publicitate a Spotify merge destul de bine. in 2021, Spotify a depasit pragul de 1 miliard de euro in venituri din publicitate, in timp ce compania a raportat cel mai mare trimestru de venituri din publicitate din istoria sa in trimestrul al treilea al acestui an.

in acest moment, 1 din 5 agenti de publicitate de pe Spotify se pare ca utilizeaza Spotify Audience Network. in plus, editorii de podcasturi Megaphone care au optat pentru aceasta optiune au inregistrat o crestere de doua cifre a ratelor de umplere, potrivit Spotify.

Whooshkaa a fost creata in 2016 si a inovat in alte domenii, cum ar fi text-to-speech, speech-to-text, tehnologie pentru integrarea in casele conectate, tehnologie publicitara, instrumente de podcasting privat de nivel enterprise si multe altele. Directorul general al Whooshkaa, Rob Loewenthal, a declarat ca Spotify, cu cei peste 381 de milioane de ascultatori lunari, poate permite Whooshkaa sa aduca tehnologia sa unui public mai larg.

„Credem ca potentialul de crestere la nivel mondial pentru audio digital este inca in mare parte neexploatat. Prin adaugarea acestor noi instrumente, precum si prin echipa inovatoare din spatele lor, ne consolidam angajamentul de a ajuta creatorii, editorii si agentii de publicitate sa realizeze valoarea acestei oportunitati”, a declarat Dawn Ostroff, Chief Content & Advertising Business Officer al Spotify, cu privire la recenta tranzactie. Acesta a adaugat ca achizitia Whooshkaa va contribui la consolidarea eforturilor Spotify de a ajuta editorii audio sa isi dezvolte afacerile cu podcasturi. De asemenea, acest lucru va spori capacitatea Spotify de a ajuta agentii de publicitate sa ajunga la publicul tinta.

Ca parte a acestei tranzactii, un numar de 12 persoane se vor alatura Spotify de la Whooshkaa, iar sediul acestora va ramane in Australia.

imbunatatiri si caracteristici recente ale Spotify

Pe masura ce popularitatea si baza de utilizatori a Spotify continua sa creasca, compania nu a incetat sa isi dezvolte functionalitatile si caracteristicile. Recent, am relatat faptul ca serviciul de streaming muzical lucreaza la testarea unui feed video de tip TikTok. Noua functie se numeste Discover si va permite artistilor sa posteze videoclipuri verticale la melodiile lor. Acest lucru ii va ajuta, de asemenea, pe ascultatori sa descopere mai usor melodii noi.

in plus, Spotify a lucrat, de asemenea, la aducerea versurilor live in muzica. Noul sau parteneriat cu Musixmatch va permite ascultatorilor sa poata urmari versurile oricarei melodii, pe masura ce acestea se deruleaza in timp real pe ecran.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.