Samsung reuseste un grand slam cu produsele sale pliabile 5G
| |

Samsung reuseste un grand slam cu produsele sale pliabile 5G, iar livrarile cresc cu 400% in 2021

in 2019, dupa o intarziere pentru a remedia unele probleme care au fost descoperite de influenceri, Samsung a lansat Galaxy Fold. Era loc de multe imbunatatiri, mai ales in ceea ce priveste ecranul extern de 4,6 inci, care era mult prea mic pentru a scrie confortabil. Astfel, cand Samsung a lansat Galaxy Z Fold 2 in 2020, dimensiunea ecranului extern a fost marita la 6,2 inci si a acoperit aproape intreaga dimensiune a panoului, in timp ce ecranul intern a crescut de la 7,3 inci la 7,6 inci.

Samsung continua sa adauge inovatii la telefoanele sale pliabile

in acest an, Sammy a adaugat o rata de reimprospatare de 120 Hz la ecranul extern pentru a se potrivi cu rata deja oferita pe ecranul de marimea tabletei si a adaugat o optiune de 512 GB. in ceea ce priveste Galaxy Z Flip 3, cea mai mare imbunatatire a acestui model, in afara de suprafata suplimentara de pe ecranul extern, a fost pretul, modelul de baza fiind evaluat la 999,99 dolari. Ambele modele au adaugat, de asemenea, protectia la apa IPX8, pentru prima data pe orice pliabil.


Samsung Galaxy Z Fold 3
Rezultatul final a fost un rezultat mult imbunatatit pentru afacerea Samsung cu pliabile in 2021. in timp ce compania nu a publicat exact veniturile atribuibile dispozitivelor sale pliabile, compania a remarcat ca, in prima lor luna de disponibilitate, vanzarile atat pentru Galaxy Z Fold 3, cat si pentru Galaxy Z Flip 3 au depasit „vanzarile totale cumulate ale dispozitivelor pliabile Samsung in 2020”. Iar ieri, Samsung a publicat o noua postare pe blog care a citat date de la Counterpoint Research pentru a afirma ca livrarile dispozitivelor sale pliabile in 2021 au crescut de patru ori fata de numarul livrat in 2020 (care a depasit cresterea de trei ori prognozata de analisti).

Marea noutate aici este ca dispozitivele pliabile au devenit mai raspandite si nu mai sunt neaparat vazute ca un dispozitiv nou. De fapt, inovatia in domeniul aparatelor pliabile ii determina pe consumatori sa schimbe marcile. Conform propriilor calcule ale Samsung, cu 150% mai multi consumatori au schimbat marcile de smartphone-uri pentru a cumpara Galaxy Z Flip 3 decat numarul celor care au schimbat pentru a cumpara Galaxy Note 20 si cu 140% fata de numarul celor care au schimbat pentru a cumpara Galaxy S21.

Samsung spune ca „explicatia simpla a acestei cresteri masive este ca ambele dispozitive din seria Galaxy Z ofera caracteristici distincte care se adreseaza unor grupuri specifice de clienti intr-un mod in care niciun alt smartphone nu a mai facut-o pana acum”. Samsung a realizat un sondaj in randul cumparatorilor si a descoperit ca acestia au achizitionat Galaxy Z Flip 3 pentru „designul sau elegant”, portabilitatea dispozitivului si factorul de forma inovator de tip clapeta pliabila.

Cumparatorii Flip 3 au fost atrasi si de ecranul de acoperire mai mare, care le permite utilizatorilor sa rezolve mai multe sarcini fara a fi nevoiti sa deschida dispozitivul. Aceasta a fost considerata o caracteristica importanta, in special de catre cei care sunt ingrijorati de intimitatea lor atunci cand deschid telefonul.

Ce i-a atras pe consumatori la Galaxy Z Fold 3 si Galaxy Z Flip 3

Asadar, ce i-a atras pe cumparatorii Galaxy Z Fold 3 sa achizitioneze acest dispozitiv? Sondajul a aratat ca consumatorii au fost atrasi de ecranul mare al telefonului, care ofera mai multe avantaje pentru utilizatori, printre care un multitasking imbunatatit si productivitate, inclusiv S Pen. Samsung chiar se ia la tranta cu iPhone spunand ca „este clar ca ambele dispozitive ofera consumatorilor mai multe stimulente ca niciodata pentru a trece la un dispozitiv pliabil, chiar daca asta inseamna sa schimbe marca sau sistemul de operare.

Samsung crede ca interesul pentru pliabile va creste in viitor, pe masura ce publicul va afla mai multe despre ceea ce pot face aceste dispozitive. Compania spune ca are cateva inovatii care vor ajunge la consumatori in urmatorii ani. Samsung si-a castigat dreptul de a fi increzatoare datorita succesului pe care l-a avut in industria pliabila. Exudand aceasta incredere prin toti porii, Samsung spune ca „va continua sa conduca categoria pliabile cu si mai multa tehnologie de pionierat”.

Pentru a putea continua sa inoveze in acest spatiu, Samsung spune ca investeste masiv in cercetare si dezvoltare, colaborand in acelasi timp cu dezvoltatorii de aplicatii si cu companii din industrie, precum Google. Apropo de Google, aceasta continua sa colaboreze cu Samsung pentru a optimiza aplicatiile sale populare, cum ar fi Gmail, YouTube, Duo si Maps pentru factorul de forma pliabil.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.