Proiectul Apple Car pierde inca trei figuri cheie din echipa sa de ingineri

Proiectul Apple Car pierde inca trei figuri cheie din echipa sa de ingineri

Recent au avut loc o multime de schimbari in echipa despre care s-a raportat ca lucreaza la vehiculul de autoconducere inca neanuntat de Apple, denumit neoficial „Apple Car”. Acum, Bloomberg raporteaza ca echipa a mai pierdut inca trei ingineri cheie.

Proiectul Apple Car ar fi pierdut inca trei membri cheie ai echipei

Au fost multe plecari din ceea ce pare a fi o afacere foarte ambitioasa. Acum, Eric Rogers, care a fost inginerul sef al Apple pentru sistemele radar din cadrul proiectului pentru vehiculul care se conduce singur, ar fi plecat pentru a se alatura companiei Joby Aviation Inc, un startup de taxiuri zburatoare. Alex Clarabut, care a fost director de inginerie pentru grupul de sisteme de baterii al echipei, s-a alaturat acum Archer Aviation, o alta companie care lucreaza la taxiuri aeriene.

Cea de-a treia persoana care a plecat recent de la Apple este Stephen Spiteri, care a fost director de inginerie hardware si care s-a alaturat si el companiei Archer. Cele doua companii de taxiuri zburatoare au confirmat numirile.

Toate aceste schimbari de personal servesc pentru a arata cu cate provocari se confrunta gigantul tehnologic din Cupertino, care se extinde intr-o industrie complet noua. Desigur, construirea si vanzarea unei masini care se conduce singura reprezinta o noua oportunitate de vanzari masive, unul dintre celebrele sale „next big thing”, dar aceasta tehnologie este destul de dificila si departe de a fi perfecta in acest moment.

Se pare ca acest proiect dureaza de sapte ani, iar in aceasta perioada a fost marcat de o rotatie frecventa si de multiple schimbari de strategie.

Vestea plecarii celor trei ingineri din companie vine dupa plecarea unei figuri cheie despre care am relatat recent. Michael Schwekutsch a condus ingineria hardware pentru acest proiect si a plecat, de asemenea, pentru a se alatura companiei de taxi aerian Archer in calitate de vicepresedinte senior. Fostul sef al proiectului Apple Car, Doug Field, a plecat si el recent.

in total, cel putin alti sase membri ai echipei de conducere a proiectului au plecat in acest an. Unii dintre fostii angajati s-au alaturat unor startup-uri auto, cum ar fi Rivian Automotive.

Cu toate acestea, Apple a angajat, de asemenea, cativa ingineri cheie in acest an. De exemplu, in acest an a fost angajat Urlich Kranz, care a condus anterior compania Canoo, care se ocupa de masini care se conduc singure, si dezvoltarea de vehicule electrice la BMW, precum si Christopher „CJ” Moore, care a fost director de software de conducere autonoma la Tesla.

Kevin Lynch, care a supervizat Apple Watch si software-ul de sanatate, a preluat proiectul auto dupa ce Doug Field a parasit compania. Se pare ca acesta incearca sa ofere o viziune mai clara asupra proiectului „Car” si sa ii atribuie o mai mare urgenta, incercand inclusiv sa impinga data de lansare a acestuia pana in 2025.

Masina Apple: ce stim (sau am auzit) pana acum

La nivel intern, se pare ca proiectul este cunoscut sub numele de Project Titan. Exista putine sau chiar deloc informatii cu privire la specificul modului in care ar trebui sa functioneze un vehicul Apple care se conduce singur. in primul rand, avem sistemele radar cheie care ar trebui sa permita vehiculului sa inteleaga unde se afla pe strazi si sa functioneze. Se pare ca aceste sisteme radar din cadrul proiectului Apple Car au fost supravegheate de Rogers.

De asemenea, Apple Car trebuie sa aiba un sistem de baterii. Se pare ca Apple a planificat ca sistemul sau de baterii sa se conecteze la un sistem de incarcare combinat, sau altfel numit CCS, o platforma care este in prezent in curs de extindere la nivel global. Acesta este, in principiu, sistemul utilizat pentru incarcarea vehiculelor cu propulsie electrica.

Potrivit altor rapoarte, interiorul masinii va semana cu ceva asemanator cu o limuzina si, probabil, nu va avea pedale sau volan.

Cu toate acestea, cum proiectul nu este inca anuntat public, nu exista prea multe detalii care sa completeze imaginea a ceea ce ne-am putea astepta de la el. Deocamdata, se asteapta ca acesta sa fie dezvaluit pana in 2025, daca totul merge bine, adica.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *