Netflix nu reuseste sa isi atinga prognoza de crestere

Netflix nu reuseste sa isi atinga prognoza de crestere, actiunile se prabusesc brusc

Investitorii Netflix nu au fost multumiti de companie si de raportul anuntat recent pentru ultimul trimestru din 2021. The Verge relateaza ca Netflix nu a reusit sa isi atinga prognoza privind numarul de abonati pentru ultimul trimestru din 2021, iar acest lucru a facut ca actiunile sale sa se prabuseasca cu un uimitor 20%.

Raportul Netflix pentru al patrulea trimestru din 2021 pare sa ii nemultumeasca pe investitori

Se pare ca inca dinainte de publicarea raportului, investitorii erau ingrijorati de faptul ca platforma de streaming de filme nu creste atat de mult si de repede pe cat ar trebui. Din nefericire pentru Netflix, raportul sau privind numarul de abonati a fost mai mic decat ceea ce a fost proiectat chiar de companie, iar acest lucru are un impact negativ asupra investitorilor si a propriilor sale actiuni.

Actiunile sale s-au prabusit cu aproape 20% ca raspuns la raport, iar acesta este cel mai scazut nivel al actiunilor din iunie 2020. Acum, haideti sa verificam cifrele.

Previziunile Netflix privind cresterea numarului de abonati au fost ca va raporta 222,06 milioane de abonati platiti pana la sfarsitul anului trecut. Cu toate acestea, compania a raportat ca a incheiat al patrulea trimestru cu 221,84 de abonamente platite… ei bine, diferenta de aici nu este majora in niciun caz, dar se pare ca a facut ca investitorii sa se ingrijoreze.

Problema pe care investitorii se pare ca o au cu Netflix este incapacitatea acesteia de a gasi noi modalitati de a continua sa creasca. Estimarile proprii ale companiei arata ca si urmatorul trimestru va avea, cel mai probabil, o crestere scazuta a numarului de abonati, ceea ce nu este o veste deosebit de incurajatoare.


Netflix continua sa creasca, dar incet

Potrivit noii sale estimari, Netflix se asteapta sa adauge 2,5 milioane de abonati in primul trimestru al acestui an. Aceasta estimare este in scadere fata de cele 4 milioane pe care compania le-a realizat in aceeasi perioada a anului trecut.

Cu toate acestea, cu toate acestea, exista inca multi oameni care vin la Netflix si platesc pentru serviciul de streaming de filme. Netflix a inregistrat o crestere a veniturilor de 16% de la un an la altul, iar numarul de abonamente platite a crescut cu 9% fata de anul trecut. Aceste cifre inseamna, in mare parte, ca Netflix continua sa creasca, desi putin mai incet, dar totusi, in mod regulat.

Compania a precizat ca, desi nivelurile de retentie si de implicare a abonatilor raman sanatoase, cresterea achizitiilor nu a accelerat inca la nivelul de dinainte de pandemie. in plus, compania a adaugat ca aceasta crestere mai lenta a numarului de abonati s-ar putea datora unor factori precum pandemia si dificultatile macroeconomice prin care trec in prezent mai multe parti ale lumii.

in raport, Netflix nu a spus prea multe despre recenta majorare a preturilor in SUA. in loc sa comenteze acest lucru, compania a indicat recenta sa functie Play Something ca fiind un exemplu de cum adauga valoare suplimentara pentru abonatii sai. in plus, compania pare sa fi ignorat, de asemenea, discutiile si preocuparile investitorilor cu privire la rivalii sai in crestere inainte de apelul investitorilor.

Netflix a declarat ca concurenta suplimentara ar putea afecta cresterea companiei, dar, in ciuda concurentei in crestere, aceasta continua sa creasca in fiecare tara si regiune in care au fost lansate noi alternative de streaming. Compania a subliniat ca cea mai mare oportunitate in domeniul divertismentului in acest moment este tranzitia de la linear (practic, modul traditional de vizionare a programelor TV) la streaming. Practic, cu mai putin de 10% din timpul total petrecut pe ecranul televizorului in SUA, care este cea mai mare piata a Netflix, compania are mult spatiu pentru a creste si a se imbunatati.

Cu toate acestea, se pare ca cea mai mare ingrijorare a Netflix este ca ritmul de crestere si de inscrieri incetineste chiar si in timpul unui trimestru in care a lansat doua dintre cele mai vizionate filme ale sale, Red Notice si Don’t Look Up. Compania va avea cu siguranta nevoie de modalitati de a justifica lipsa de accelerare a cresterii numarului de abonati sau de a gasi modalitati de a explica acest lucru pentru a-si mentine investitorii calmi.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *