Expertii incearca sa dea sens lansarii OnePlus 10 Pro in premiera in China
|

Expertii incearca sa dea sens lansarii OnePlus 10 Pro in premiera in China

OnePlus 10 Pro va ajunge maine in China, iar acest lucru ii poate face pe fanii din alte teritorii sa se simta exclusi. Ar putea exista mai multe motive in spatele acestei strategii, asa cum a fost explorat intr-un raport al Android Central.

OnePlus a trecut printr-o multime de schimbari anul trecut. intr-o ruptura de traditie, compania nu a lansat un flagship T in a doua jumatate a anului. De asemenea, a fuzionat operatiunile cu Oppo, care este detinuta tot de compania mama BBK Electronics. Desi companiile continua sa fie marci separate, telefoanele lor vor rula acum un sistem de operare care va fi dezvoltat de o echipa unificata, iar OnePlus a integrat, de asemenea, Warp Charge al sau cu standardul de incarcare SuperVOOC al Oppo.

Lipsa de resurse si vacanta de Anul Nou chinezesc fac din China o prioritate evidenta

Aparent, decizia OnePlus de a lansa OnePlus 10 Pro mai intai in China are foarte mult de-a face cu noul sau accent pe China. Neil Shah, de la Counterpoint Research, crede ca firma a fost dornica sa aiba pe rafturi cat mai curand posibil un telefon echipat cu Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1, aparent pentru a concura cu companii precum Xiaomi. De asemenea, compania doreste probabil sa profite de sarbatoarea Anului Nou Lunar chinezesc pentru a stimula vanzarile.

China nu a fost o piata de interes importanta pentru OnePlus anterior, dar dupa ce s-a pliat pe OPPO, China devine o piata de interes cheie pentru extinderea marcii OnePlus. Acesta va fi pozitionat pentru a umple golul mare dintre seria Reno si seria Find pentru OPPO. Mai ales pe piata din China, unde Vivo s-a descurcat bine cu seriile V si X.

China este una dintre cele mai mari piete pentru telefoanele high-end ale companiei si, avand in vedere criza actuala de aprovizionare, o prima lansare in China are sens, potrivit lui Jitesh Ubran de la IDC.

De asemenea, a fost poate mai usor pentru OnePlus, cu sediul in China, sa lanseze mai intai OnePlus 10 Pro in tara sa de origine, in loc sa mai astepte cateva luni pentru a termina formalitatile asociate unei lansari internationale, cum ar fi obtinerea certificarilor necesare, potrivit lui Mishaal Rahman de la Esper.

Acest lucru nu inseamna deloc ca piata nord-americana a scazut in prioritate pentru companie. La urma urmei, OnePlus a crescut mult mai mult decat orice alta companie in SUA in S1 2021, mai exact 428% de la an la an.

Indiferent, pana cand dispozitivul va ajunge in SUA, seria Samsung Galaxy S22 va fi fost lansata, astfel incat va exista mai multa concurenta pentru titlul de cel mai bun telefon Android al anului. Asadar, in timp ce unii pot considera lansarea internationala intarziata ca fiind o oportunitate ratata, s-ar putea ca ei sa nu vada imaginea de ansamblu.

As spune ca OnePlus 10 Pro este o oportunitate pentru companie de a lansa un telefon care, in mod normal, s-ar descurca mai bine pe pietele din afara Chinei, ceea ce face ca lansarea OnePlus 10 Pro in China sa fie cu atat mai perplexa. Acestea fiind spuse, o lansare mai devreme ar putea insemna, de asemenea, un software mai matur odata ce ajunge in America de Nord si in Uniunea Europeana, ceea ce a fost o problema pentru unele telefoane OnePlus in trecut.” – Anshel Sag, analist senior la Moor Insights & Strategy.

OnePlus trebuie, de asemenea, sa poata dovedi consumatorilor ca, chiar si dupa fuziunea cu Oppo, a reusit sa isi pastreze identitatea. in caz contrar, ar putea deveni irelevanta.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.