Cresterea Disney+ incetineste in al patrulea trimestru fiscal; Netflix isi extinde avansul
| |

Cresterea Disney+ incetineste in al patrulea trimestru fiscal; Netflix isi extinde avansul

Serviciul de streaming in voga Disney+ a continuat sa inregistreze o crestere in timpul celui de-al patrulea trimestru fiscal, desi aceasta crestere incetineste. Pentru perioada de trei luni cuprinsa intre iulie si 2 octombrie, Disney a raportat ca a adaugat 2,1 milioane de abonati la serviciul sau de streaming. Pe o baza secventiala, aceasta cifra este in scadere drastica fata de cele 12,6 milioane de abonati care au fost adaugati la Disney+ in timpul celui de-al treilea trimestru fiscal.

Disney+ a numarat 118,1 milioane de abonati la incheierea celui de-al patrulea trimestru fiscal

Incluzand serviciul indian de video la cerere prin abonament Hotstar, Disney+ avea 118,1 milioane de abonati la sfarsitul celui de-al patrulea trimestru fiscal. Venitul mediu global pe utilizator a fost de 4,12 dolari, in scadere fata de 4,62 dolari inregistrat in acelasi trimestru al anului trecut. Platforma a difuzat emisiuni populare cu personaje din Universul Cinematografic Marvel (MCU), cum ar fi WandaVision si Loki. in septembrie, directorul general al Disney, Bob Chapek, a avertizat corect investitorii sa se astepte la o crestere de „milioane cu o singura cifra” pentru trimestrul al patrulea fiscal si a avut dreptate.


Va ajunge vreodata Disney+ din urma Netflix?
Analistii de pe Wall Street prognozeaza ca Disney+ va adauga 8,1 milioane de abonati noi net in actualul prim trimestru fiscal din 2022, numarul de abonati urmand sa ajunga la 126,2 milioane. Disney+ a avut nevoie de doar 16 luni pentru a ajunge la 100 de milioane de clienti, iar pandemia ar putea duce la o incetinire a cresterii aplicatiei.

Chapek a declarat: „in timp ce sarbatorim cea de-a doua aniversare a Disney+, suntem extrem de multumiti de succesul afacerii noastre de streaming, cu 179 de milioane de abonamente totale in portofoliul nostru DTC (Direct to consumer, care include ESPN+ si Hulu) la sfarsitul anului fiscal 2021 si o crestere de 60% a numarului de abonati de la an la an pentru Disney+. Continuam sa ne gestionam afacerea DTC pe termen lung si suntem increzatori ca divertismentul nostru de inalta calitate si extinderea pe alte piete din intreaga lume ne vor permite sa ne dezvoltam in continuare platformele de streaming la nivel global.
Disney doreste sa adauge abonati cu o promotie „Disney Plus Day”, care coincide cu cea de-a doua aniversare a operatiunii de streaming. Evenimentul se va desfasura timp de o saptamana si a inceput lunea trecuta. Acesta permite membrilor noi si celor existenti sa primeasca o luna de servicii pentru 1,99 dolari. Dupa incheierea lunii, serviciul va costa 7,99 dolari pe luna sau 79,99 dolari pe baza anuala.

Disney ofera, de asemenea, ESPN+ si Hulu, primul ajungand la 17,1 milioane de abonati, de la 10,3 milioane anul trecut. La cel de-al doilea, numarul de abonati a ajuns la 43,8 milioane, de la 36,6 milioane anul trecut.

Netflix si-a revenit dupa un trimestru slab, liderul mondial in materie de streaming sperand sa mai puna ceva spatiu intre el si Disney+

Netflix este cel mai important streamer din lume, iar Disney+ incearca sa il depaseasca. Pentru al treilea trimestru al acestui an, compania a avut 74,02 milioane de abonati in SUA si Canada. in al treilea trimestru, baza globala de abonati a Netflix a atins 214 milioane de abonati, ceea ce ii confera pozitia de lider mondial. ARPU pentru SUA si Canada in al treilea trimestru a fost de 14,68 dolari, in crestere cu 14 centi.

Netflix a avut un trimestru bun, adaugand 4,4 abonati noi la nivel global in timpul celui de-al treilea trimestru, fata de doar 1 milion de adaugiri nete in cele trei luni anterioare. in Statele Unite si Canada, doar 70.000 de abonati noi net au fost adaugati in al treilea trimestru. Numarul unu la nivel mondial in materie de streaming video se asteapta la 8,5 milioane de abonati noi net pentru trimestrul curent, datorita „Squid Game” si „Tiger King 2”.

Printre ceilalti streameri se numara Peacock al NBCUniversal, cu aproximativ 54 de milioane de abonati in iulie. HBO si HBO Max de la WarnerMedia au raportat 69,4 milioane de clienti la nivel global pentru al treilea trimestru (in crestere cu 1,9 milioane pe baza anuala) si 45,2 milioane de abonati la nivel national (in scadere cu 1,8 milioane de abonati). ARPU-ul national a scazut cu 8 centi pentru trimestru, la 11,82 dolari.

ViacomCBS a inregistrat o crestere a numarului de abonati cu 4,3 milioane in al treilea trimestru, ajungand la 47 de milioane la nivel global. Pluto TV, parte a serviciului de streaming al ViacomCBS, a raportat peste 54 de milioane de utilizatori medii lunare, pentru un castig de 2,1 milioane in trimestrul al treilea.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.