Clientii Verizon si AT&T ar putea fi nevoiti sa ajusteze modul in care platesc pentru achizitiile din Google Play
| |

Clientii Verizon si AT&T ar putea fi nevoiti sa ajusteze modul in care platesc pentru achizitiile din Google Play

Cumpararea de aplicatii platite, efectuarea de plati recurente sau achizitii in aplicatie pe Google Play Store obisnuia sa fie usoara pentru clientii Verizon si AT&T. in SUA si in alte cateva tari, facturarea operatorului putea fi selectata ca optiune de plata. Acest lucru este foarte convenabil, deoarece orice sold datorie rezultata din tranzactiile Google Play poate fi pur si simplu inclusa in suma pe care o datorati operatorului dvs. pentru luna respectiva.

Cu toate acestea, in State, un e-mail trimis clientilor Verizon dezvaluie ca, incepand cu 22 februarie, „facturarea telefonului mobil Verizon nu va mai fi o optiune de plata pentru achizitiile din Magazinul Google Play”. Aceasta include platile recurente efectuate pentru un abonament. E-mailul adauga ca pot fi folosite si alte forme de plata.

Mesajul de la Google include linkuri pentru a-i ajuta pe utilizatori sa isi gestioneze platile, astfel incat sa nu se confrunte cu intreruperi ale serviciilor de abonament. Un client Verizon a mentionat pe Reddit ca a vorbit cu un Google care a confirmat legitimitatea e-mailului, dar nu i s-a spus de ce se face aceasta schimbare „in scopuri de securitate”.


Clientii Verizon si AT&T nu mai pot utiliza facturarea operatorului pentru a plati pentru aplicatiile, abonamentele si platile in aplicatie din Google Play Store
Interesant este ca, pe langa Verizon, Boost Mobile s-a aflat initial pe lista furnizorilor de servicii wireless care nu mai permit abonatilor sa utilizeze facturarea la operator. Dar acest lucru a fost schimbat, iar clientii Boost Mobile pot plati din nou pentru aplicatiile Android platite, abonamentele si platile in aplicatie folosind contul lor Boost Mobile. Cu toate acestea, AT&T a fost adaugat pe lista.

Asadar, pana la noi ordine, pentru cei din SUA, clientii urmatoarelor companii de telefonie mobila pot utiliza facturarea operatorului pentru a plati soldul din Google Play Store prin intermediul facturii lunare a operatorului:

  • Boost Mobile
  • Sprint
  • T-Mobile
  • US Cellular

in ceea ce priveste abonatii Verizon si AT&T, acestia vor trebui sa foloseasca o alta metoda de plata pentru achizitiile din Google Play Store incepand cu 22 februarie. Daca sunteti afectat de acest lucru, ar trebui sa va schimbati acum configuratia de plata deschizand Google Play Store si atingand imaginea de profil din coltul din dreapta sus. Apasati pe Plati si abonamente > Metode de plata si faceti ajustarile necesare.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.