Apple Podcasts are acum o sectiune "Listen With" cu recomandari de la persoane celebre

Apple Podcasts are acum o sectiune „Listen With” cu recomandari de la persoane celebre

incepand de astazi, Apple Podcasts primeste o noua functie care va va ajuta sa descoperiti noi emisiuni pe platforma: „Listen With”, o colectie bazata pe ceea ce recomanda persoane celebre, informeaza 9to5Mac. in plus, Apple a impartasit modul in care a functionat recent optiunea de abonament platit pentru cei care fac podcasturi, recent lansata.

Noua colectie „Listen With” este acum disponibila

Noua colectie „Listen With” poate fi gasita in sectiunea Browse din aplicatia Podcasts de la Apple si reprezinta o modalitate noua si interesanta de a descoperi emisiuni de podcasturi excelente pe platforma. Prima intrare vine de la autorul de best-seller si podcaster Jay Shetty.

in noua sectiune, ascultatorii de podcasturi vor gasi noi recomandari de emisiuni, cu o explicatie din partea lui Jay cu privire la motivele pentru care a decis sa prezinte o anumita emisiune. in plus, aceasta sectiune a aplicatiei Podcasts are, de asemenea, acces rapid la podcastul On Purpose al lui Shetty. Acest lucru inseamna ca, pe masura ce o noua persoana celebra publica o intrare acolo, vor aparea astfel de recomandari.



in viitor, vor exista mai multe colectii cu recomandari de la persoane celebre, inclusiv regizori si influenceri. Noua sectiune Listen With se alatura celorlalte doua colectii editoriale ale Apple din aplicatie, „Spotlight” si „Kids & Family”.

Apple are, de asemenea, un set de statistici pentru functia de abonamente platite Podcasts

Apple a publicat, de asemenea, un set de statistici care i-ar putea inspira pe podcasteri sa beneficieze de functia Apple de abonamente platite, lansata in aprilie 2021. Iata cateva dintre statisticile prezentate de Apple:

  • Unul din cinci podcasturi cu abonamente a transformat mai mult de 10% din ascultatori in abonati platiti
  • Accesul timpuriu si continutul exclusiv converteste cei mai multi ascultatori in abonati
  • in randul primelor 50 de podcasturi cu abonamente, dimensiunea totala a audientei a crescut in medie la patru saptamani dupa lansarea unui nivel platit

Apple a investit eforturi in extinderea platformei sale de podcasturi pentru a o transforma intr-un concurent mai bun pentru alte platforme populare, cum ar fi Spotify, de exemplu. si ceilalti s-au extins pe frontul podcasturilor, iar Spotify ar fi cheltuit peste 800 de milioane de dolari pentru companii de podcasturi (via TechCrunch), achizitionand companii de podcasturi si dezvoltandu-si afacerea.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.