Apple ia in considerare amanarea castii sale AR/VR de realitate mixta
| |

Apple ia in considerare amanarea castii sale AR/VR de realitate mixta, impingand lansarea pana in 2023

Asteptata sa fie prezentata in cele din urma in a doua jumatate a acestui an, casca de realitate mixta (VR/AR) a Apple se confrunta acum cu o amanare care ar impinge lansarea produsului in 2023. Mark Gurman, de la Bloomberg, a relatat la Bloomberg TV ca Apple a intampinat unele „piedici de dezvoltare legate de tehnologia camerei, de software si de supraincalzirea dispozitivului”.

Apple ar putea amana lansarea castii sale de realitate mixta pana in 2023

Mark a precizat ca Apple planuia sa prezinte castile in luna iunie a anului viitor, in timpul conferintei dezvoltatorilor WWDC, dar ia in considerare o amanare care ar intarzia lansarea cu cateva luni. Gurman spune acum ca, cel mai devreme, produsul va fi prezentat la sfarsitul acestui an, urmand sa fie disponibil in magazine pana in 2023.


Casca de realitate mixta de la Apple ar putea fi amanata pana in 2023
Realitatea virtuala il cufunda pe utilizator intr-un mediu generat de calculator care pare real. Realitatea augmentata plaseaza un strat de date si alte informatii peste imaginile din lumea reala. Castile de realitate mixta ar fi prima categorie de produse noi majore ale Apple de la lansarea Apple Watch in 2015.

Aceasta ar fi a doua amanare pentru produs, deoarece Apple spera initial sa lanseze castile in 2021. Retineti ca, fiind prima categorie noua de produse pentru Apple din 2015 incoace, compania ar dori sa verifice totul de doua si trei ori pentru a se asigura ca nu exista bug-uri care sa incurce experienta unei categorii de produse complet noi.

Apple nu vrea ca utilizatorii ochelarilor sai AR sa fie cunoscuti drept „glassholes”

Dupa eventuala lansare a castilor de realitate mixta, Apple ar trebui sa isi indrepte atentia catre Apple Glasses. Spre deosebire de castile de realitate mixta, Apple Glasses arata ca o pereche obisnuita de ochelari si utilizeaza realitatea augmentata pentru a furniza date peste imaginea utilizatorului din lumea reala. Imaginati-va ca purtati toata ziua un ecran de iPhone in fata ochilor, acesta este conceptul din spatele Apple Glasses.

Google a lansat videoclipul de anuntare a Proiectului Glass in aprilie 2012 si, din pacate, videoclipul, care arata ceea ce ar fi trebuit sa fie o zi obisnuita din viata unui utilizator de Google Glass, a fost mult prea optimist pentru un produs ai carui utilizatori au devenit cunoscuti sub numele de „glassholes”.

Purtatorilor de Glass li s-a interzis accesul in salile de cinema pentru a-i impiedica sa filmeze contrabanda cu filme de prima auditie. Patronii de baruri se suparau pe purtatorii de Glass care ar fi putut sa le faca poze pe ascuns. in curand, Google nu a avut de ales decat sa nu mai ofere dispozitivul consumatorilor si a inceput sa se concentreze pe vanzarile pentru intreprinderi.

Unii analisti au spus ca ochelarii Apple (si nu castile de realitate mixta) vor fi „Next Big Thing” al Apple si ar putea inlocui in cele din urma iPhone-ul, desi, cu siguranta, nu este clar daca oamenii se vor simti confortabil sa poarte un astfel de dispozitiv in fata ochilor 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana.

in timp ce alte companii au lansat ochelari inteligenti, niciuna nu a reusit sa ajunga la nivelul promisiunii si entuziasmului pe care Google a incercat sa le ofere cu videoclipul sau „Project Glass”, care incepea prin a arata un barbat care se trezeste si, din ochelarii sai, poate vedea vremea si un mesaj text de la un prieten care incearca sa se intalneasca mai tarziu in cursul zilei. in timp ce se pregateste sa urce la metrou, primeste o notificare ca linia pe care o ia a fost suspendata.

Pentru Apple, poate prinde din nou fulgerul intr-o sticla?

in loc de metrou, eroul nostru primeste indicatii de mers pe jos pana la Strand Books si, cand intra in magazin, cere indicatii catre sectia de muzica, pe care le primeste. Multi au considerat ca abilitatea de a obtine indicatii in interiorul magazinului a fost cea mai buna caracteristica prezentata in videoclip. Putin mai tarziu in cursul zilei, purtatorul de sticla primeste un apel video de la prietena sa si o impresioneaza cu modul in care canta la ukulele.

Iar la finalul videoclipului, viitorul parea clar pentru Google, deoarece ochelarii inteligenti pareau pregatiti sa deschida calea. Lucrurile nu au decurs asa cum au vrut cei din Mountain View. Va reusi Apple sa ia din nou un produs deja dezvoltat si sa-l transforme in propriul hit?

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.