Apple a respins in mod repetat jocurile Xbox din App Store
| |

Apple a respins in mod repetat jocurile Xbox din App Store

O serie de e-mailuri descoperite si publicate de The Verge dezvaluie faptul ca Apple a respins in mod repetat eforturile Microsoft de a face disponibile in App Store iOS titlurile sale exclusive de jocuri Xbox, chiar si dupa ce Microsoft a cedat la unele dintre conditiile sale.

Anul trecut, Microsoft a petrecut mult timp incercand sa se inteleaga cu Apple pentru a permite descarcarea jocurilor Xbox din App Store, mergand chiar pana la a se oferi sa puna la dispozitia utilizatorilor iOS unele dintre cele mai populare titluri exclusive Xbox, daca Apple ar fi colaborat.

Acest lucru ar fi fost, cu siguranta, in favoarea Apple pentru a obtine venituri suplimentare si, de asemenea, ar fi oferit utilizatorilor de iPhone si iPad confortul de a putea descarca unele dintre cele mai populare jocuri de pe orice platforma, direct pe dispozitivul lor Apple preferat.

Cu toate acestea, Apple a refuzat cu incapatanare, stabilind un set de linii directoare pentru App Store care contraveneau complet modelului de afaceri Xbox al Microsoft si, in cele din urma, a lasat Microsoft pe cont propriu sa caute solutii alternative.

Schimbul de e-mailuri arata ca, la inceput, Apple informase Microsoft ca, pentru a fi acceptata in App Store pe iOS, ar trebui sa isi individualizeze aplicatiile si sa le ofere separat, mai degraba decat intr-un pachet, cum ar fi prin Game Pass, si astfel sa aglomereze dispozitivele si ecranele de start ale oamenilor.

Se pare ca, de fapt, Microsoft a impartasit ingrijorarea Apple si a cedat, oferindu-se sa transforme toate jocurile sale in sute de mii de aplicatii individuale, de dimensiuni mici, din care clientii App Store ar putea alege dupa bunul lor plac. Pachetele ar fi descarcat doar software-ul strict necesar pentru a juca jocul, care, potrivit Microsoft, ar fi fost de aproximativ 30 MB pentru fiecare joc.

si, potrivit Microsoft, daca un utilizator dorea sa transmita in streaming un joc pe care il juca, trebuia sa descarce aplicatia Game Pass, care ar fi fost oferita separat in App Store. Acest lucru ar permite dispozitivelor Apple sa transmita in streaming un joc, valorificand puterea Xbox-ului si nu a iPhone-ului sau iPad-ului, si sa transmita prin intermediul serverelor de la distanta.

Totusi, aici Apple a incetat complet sa mai coopereze. Compania a declarat ca acest lucru contravenea liniilor directoare ale App Store, care nu permitea ca aplicatiile sa foloseasca achizitia in aplicatie pentru „deblocarea unor caracteristici sau functionalitati suplimentare in cadrul unei aplicatii”. in schimb, Apple a insistat ca Microsoft sa integreze tehnologia sa voluminoasa de streaming in fiecare dintre miile de aplicatii unice, impovarand dispozitivele mult mai mult decat este necesar din punct de vedere tehnic.

Microsoft a argumentat ca acest lucru ar creste semnificativ dimensiunea aplicatiilor de joc, deoarece ar creste de la aproximativ 30 MB fiecare la 150 MB – un salt de cinci ori mai mare. Acest lucru nu ar face decat sa incomodeze utilizatorii, in loc sa le simplifice experienta, deoarece nu toata lumea doreste sa transmita in flux continuu jocurile pe care le joaca, dar nici cei pasionati de streaming nu ar avea nevoie de un pachet separat de tehnologie de streaming identica in fiecare aplicatie.

„Daca avem o singura aplicatie de tehnologie de streaming, aceasta va avea aproximativ 150 MB, dar celelalte aplicatii vor avea doar aproximativ 30 MB si nu vor trebui sa fie actualizate atunci cand este actualizata tehnologia de streaming. Aceasta va fi o experienta mai buna pentru utilizatori”, a scris Lori Wright, Microsoft Xbox Head of Business Development.
Apple a respins in mod repetat jocurile Xbox din App Store
Dupa respingerea continua, Microsoft a sfarsit prin a merge pe propria cale si a construi o solutie bazata pe browserul Safari pentru a aduce Xbox Cloud Gaming utilizatorilor Apple.

Cu toate acestea, in declaratia facuta pentru The Verge cu privire la intreaga debacle, Microsoft a spus ca va „continua sa caute rezolutii viabile care sa ne permita accesul in App Store”. Este posibil ca Apple sa trebuiasca sa se gandeasca cu adevarat sa reduca putin din reglementarile exigente ale App Store pentru ca acest lucru sa se intample.

si ar putea fi in interesul companiei din Cupertino sa faca acest lucru, deoarece aplicatiile Apple legate de jocuri aduc in mod constant mai multe venituri decat orice alta categorie si este logic ca Apple sa se straduiasca sa extinda categoria deja profitabila cu care se mandreste, cautand un grad mai mare de colaborare cu Microsoft.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.