Acoperirea anti-reflexie a camerei foto
| | |

Acoperirea anti-reflexie a camerei foto, indicata pentru Xiaomi 12 5G

La inceputul zilei de astazi am transmis o scurgere de la Weibo tipster Digital Chat Station care ar fi aratat panoul din spate al viitorului Xiaomi 12. Digital Chat Station vine dupa o „victorie” uriasa, deoarece a fost primul care a dezvaluit ca Qualcomm isi rebranduieste linia Snapdragon AP si chiar avea numele corect. Imaginea scursa a ceea ce se presupune a fi Xiaomi 12 dezvaluie ca telefonul va avea o matrice de trei camere foto pe spate, cu instantaneul principal cantarind 50 MP.

Xiaomi va folosi un strat anti-reflexie pe protuberanta camerei din spate

Miercuri, informatorul a postat pentru a spune ca Xiaomi va folosi acelasi strat de sticla anti-reflexie (AG) pe protuberanta camerei din spate pe care il foloseste pe panoul din spate al telefonului, astfel incat protuberanta sa nu iasa in evidenta. Aceasta pare a fi o strategie inteleapta, avand in vedere ca Xiaomi se pare ca are module mari de camera foto in interiorul cucuiului si nu doreste ca acesta sa iasa in evidenta.


Render al Xiaomi 12
Se asteapta ca versiunea de baza a Xiaomi 12 (despre care se zvoneste ca va fi prezentata pe 28 decembrie) sa poarte camera de 50 MP mentionata mai sus, in timp ce Xiaomi 12 Ultra, asteptat anul viitor, ar putea avea o camera principala de 200 MP. Daca locuiti in State, nu va entuziasmati prea tare, deoarece Xiaomi inca nu a decis sa isi vanda telefoanele in SUA, in ciuda numeroaselor inceputuri false.

Compania a fost trecuta pe lista neagra in ultimele zile ale administratiei Trump din cauza presupuselor sale legaturi cu guvernul comunist chinez (suna familiar?). Dar in luna mai a anului trecut, compania a fost scoasa de pe lista neagra si nu mai este desemnata drept o companie militara comunista chineza.

in 2016, fostul Googler Hugo Barra s-a alaturat Xiaomi, declansand zvonuri conform carora compania ar fi pe cale sa invadeze SUA. in luna august a aceluiasi an, Barra a declarat ca SUA este o piata importanta pentru compania cunoscuta candva ca fiind Apple-ul Chinei. Barra a spus ca Xiaomi va veni in State in „viitorul apropiat”. Dar iata-ne ajunsi aici, peste cinci ani mai tarziu, iar telefoanele Xiaomi inca nu sunt in Statele Unite (Barra tocmai a parasit Facebook in calitate de prim vicepresedinte al companiei pentru VR).

Xiaomi a beneficiat de interdictiile americane privind Huawei mai mult decat orice alt producator de smartphone-uri. A ajuta o alta firma chineza sa isi imbunatateasca afacerile cu siguranta nu a fost intentia fostului presedinte Trump atunci cand a plasat Huawei pe lista entitatilor in 2019, blocand accesul companiei la lantul de aprovizionare din SUA. si exact un an mai tarziu, la o zi distanta de un an, SUA si-a modificat regulile de export, impiedicand turnatoriile care utilizeaza tehnologie americana sa expedieze cipuri de ultima generatie catre Huawei fara licenta.

Xiaomi este acum unul dintre cei mai importanti producatori de telefoane din lume

Dar nu numai ca Xiaomi a preluat primul loc in India, ci a devenit si un concurent formidabil pe piata globala. in luna iunie a anului trecut, Xiaomi a ocolit atat Apple, cat si Samsung, devenind primul producator de smartphone-uri din lume, cu o cota de piata globala de 17,1%. Samsung a fost urmatorul, cu o felie de 15,7% din placinta, urmat de Apple, cu 14,3%.

in al doilea trimestru din 2020, Xiaomi a livrat 26 de milioane de telefoane si a mai mult decat dublat aceasta cantitate, ajungand la 53 de milioane in al doilea trimestru din 2021, terminand inaintea Apple, dar in urma Samsung pentru acest trimestru. Xiaomi a reusit sa depaseasca toti concurentii in Europa in al doilea trimestru al anului 2021. Retineti ca firma a reusit sa realizeze toate acestea fara sa vanda niciun telefon pe piata din SUA.

in acest moment, singurul producator chinez de smartphone-uri care a obtinut un oarecare succes in SUA in ultima vreme este OnePlus. Daca Xiaomi va vedea in cele din urma ce poate realiza in Statele Unite, ar fi intelept sa urmeze planul de joc al OnePlus, care a fost de a incepe incet, de a construi un public si apoi de a incheia un acord cu un operator important din SUA. OnePlus a castigat multa credibilitate odata ce a semnat un pact cu T-Mobile.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *