YouTube Shorts au adunat cinci trilioane de vizualizari totale in mai putin de un an si jumatate

YouTube Shorts au adunat cinci trilioane de vizualizari totale in mai putin de un an si jumatate

Se pare ca videoclipurile mai scurte devin cu adevarat populare ca mijloc de partajare prin intermediul retelelor de socializare (si nu numai pe TikTok). Android Central raporteaza acum ca YouTube Shorts, un rival al Google pentru TikTok, a adunat acum cinci trilioane de vizualizari totale de cand a fost creat, in urma cu un an si jumatate.

YouTube Shorts: oamenii se bucura de videoclipurile de forma scurta

CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, a dezvaluit aceasta informatie intr-o postare pe blog, indicand ca creatorii de Shorts de pe YouTube au adunat un total de cinci trilioane de vizualizari. YouTube Shorts a fost lansat in urma cu aproximativ un an si jumatate ca un concurent direct al popularitatii tot mai mari a TikTok. Aceste cinci trilioane de vizualizari includ toate platformele, cum ar fi YouTube Shorts vizualizate si pe telefoanele Android si pe laptopuri.

Se pare ca astfel de clipuri video de scurta durata devin din ce in ce mai populare in randul spectatorilor. Dar aceasta cifra nu este singurul lucru pe care l-a dezvaluit directorul general al YouTube. De asemenea, a dezvaluit noi modalitati care ar putea ajuta creatorii sa castige bani, in afara de fondul de 100 de milioane de dolari anuntat anul trecut.


YouTube Shorts va poate plati intre 100 si 10.000 de dolari pe luna pentru videoclipurile dvs. scurte

Apropo, fondul este acum disponibil in peste 100 de tari. Cam asa ceva, in august, YouTube a anuntat acest fond ca parte a initiativei de a determina creatorii de continut de pe YouTube sa faca mai multe Shorts. Practic, inseamna ca firma plateste creatorii intre 100 si 10.000 de dolari pe luna, pe baza vizualizarilor si a implicarii in videoclipurile lor scurte.

Se pare ca cei mai multi dintre cei care beneficiaza cu adevarat de acest fond sunt micii creatori de pe platforma video. Mai mult de 40% dintre creatorii care au primit plata anul trecut erau creatori care nu erau eligibili pentru a face parte din programul YouTube Partner, a indicat Wojcicki.

in plus, YouTube intentioneaza sa extinda metodele pe care le foloseste pentru a-i ajuta pe creatori sa castige mai multi bani pentru videoclipurile scurte pe care le realizeaza. YouTube ii va ajuta pe creatori sa realizeze continut sponsorizat printr-un program numit BrandConnect. Acest program ar urma sa ii puna in legatura pe creatori cu anumite marci care sunt potrivite pentru tipul lor de continut.

Dar asta nu este tot. Platforma planuieste, de asemenea, sa incorporeze functii de cumparaturi in YouTube Shorts. Acest lucru s-ar intampla pe baza programului sau existent, care permite spectatorilor sa navigheze si sa cumpere produse recomandate (cele care apar alaturi de videoclipuri).

si, nu in ultimul rand, YouTube va cauta sa isi extinda functia de remixare, care permite crearea unui scurtmetraj folosind audio din videoclipurile YouTube. Desigur, materialul audio ar trebui sa fie disponibil pentru oricine si sa nu fie continut protejat prin drepturi de autor. in viitor, YouTube intentioneaza sa utilizeze si token-uri ne-fungibile (NFT) pentru optiuni de monetizare pentru creatori, precum si sa introduca o optiune de membru dotat.

YouTube Shorts a debutat in urma cu un an si patru luni pentru a raspunde cererii de platforme video scurte

Se pare ca lumea este innebunita dupa videoclipuri scurte in acest moment. TikTok a fost platforma care pare sa fi stabilit aceasta tendinta si, de atunci, multe companii de social media au urmat-o, creand si ele platforme similare. Instagram are acum Instagram Reels, iar YouTube are Shorts, iar toate acestea functioneaza intr-un mod similar cu TikTok, permitandu-va practic sa partajati videoclipuri scurte cu publicul dumneavoastra.


Totul a inceput cu TikTok

Videoclipurile scurte le permit oamenilor sa creeze continut captivant doar de pe smartphone-urile lor, fara a utiliza echipamente si programe de filmare hardcore. YouTube Shorts va permite sa inregistrati in mod nativ clipuri scurte, sa le imbinati si sa le incarcati pentru a le partaja cu cei care va urmaresc si cu oricine de pe YouTube.

Videoclipurile incarcate pe YouTube Shorts apar pe raftul Shorts, o sectiune a fluxului tau YouTube vizibila doar pe mobil (sau de pe canalul creatorului pe PC). Iar acum se pare ca YouTube va implementa mai multe modalitati prin care ai putea sa-ti monetizezi continutul de acolo.

  • Citeste mai mult: Ce sunt YouTube Shorts?

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.