YouTube Picture-in-Picture vine pentru utilizatorii de iPhone non-Premium... mai devreme sau mai tarziu?
| |

YouTube Picture-in-Picture vine pentru utilizatorii de iPhone non-Premium… mai devreme sau mai tarziu?

Aplicatia YouTube pentru mobil a insistat intotdeauna sa nu te lase sa redai videoclipuri in fundal. Evident, ca o afacere alimentata de reclame, YouTube vrea ca ecranul tau sa fie aprins, cu totul in fata si in centru, in timp ce interactionezi cu continutul sau. Asadar, atunci cand au fost introduse functia audio de fundal si Picture-in-Picture (fereastra video plutitoare), acestea erau, evident, disponibile doar pentru abonatii platitori YouTube Premium.

Cu toate acestea, YouTube a inceput sa cedeze putin. Utilizatorii din Statele Unite care sunt pe Android Oreo si versiunile superioare se pot bucura de YouTube PiP de ceva vreme – indiferent daca sunt sau nu abonati Premium. Cei care nu sunt abonati continua sa primeasca reclame in mica fereastra plutitoare, asa ca toata lumea are de castigat. Utilizatorii de iOS ar trebui sa primeasca si ei acest lucru… in curand. Probabil ca da. Poate. Ar trebui…

Vedeti, din august 2021, abonatii YT Premium de pe iOS au putut folosi PiP ca „caracteristica experimentala”. Perioada de testare ar fi trebuit sa se incheie la 31 ianuarie 2022, care este acum in spatele nostru. Se pare ca YouTube a decis sa extinda perioada de testare pana pe 14 februarie.

intr-o declaratie data celor de la MacRumors, Google este ferm convinsa ca va aduce PiP pentru toata lumea din SUA la ceva timp dupa ce perioada de testare se va incheia. Dar nu a fost data o fereastra de timp oficiala. Avand in vedere ca perioada de testare a fost extinsa un pic mai mult, este evident ca, daca sunteti un utilizator non-Premium, va trebui sa… ei bine, sa mai asteptati un pic pentru aceasta functie. Ceea ce este ingrijorator in acest limbaj este faptul ca s-ar putea ca utilizatorii Premium sa piarda si ei PiP pentru o perioada scurta de timp – perioada presupusa inainte ca functia sa iasa din faza „experimentala” si sa intre in faza „disponibila pentru toata lumea”.

Sau, daca suntem norocosi, ar putea fi un schimb instantaneu.

Cum ramane cu restul lumii?

YouTube a adaugat PiP cu suport publicitar pentru utilizatorii din SUA, dar nu si pentru pietele internationale. Nu suntem siguri de complexitatea pe care o implica o astfel de miscare, dar trebuie sa ne imaginam ca YouTube doreste sa impinga functia catre mai multi oameni. Platforme precum Twitch, Netflix, Apple TV etc. nu sunt concurenti directi ai YouTube, dar este usor de inteles cum unii utilizatori ar putea alege sa le foloseasca in locul YouTube in anumite scenarii, doar pentru ca ofera PiP.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.