Xiaomi planuieste sa se ia de Apple pe piata telefoanelor flagship
|

Xiaomi planuieste sa se ia de Apple pe piata telefoanelor flagship, un „razboi pe viata si pe moarte”

Potrivit celui mai recent raport realizat de Counterpoint Research, primele trei companii producatoare de smartphone-uri, care detin cea mai mare cota de piata la nivel mondial, sunt Apple, Samsung si Xiaomi, aceasta din urma ocupand ferm locul al treilea (cu o cota de piata de 12%).

Desi este o companie chineza care nu este atat de cunoscuta in SUA pe cat ar putea sugera cota sa de piata, Xiaomi a devenit treptat un nume cunoscut in multe alte regiuni occidentale.

si, desi, in special pe pietele in curs de dezvoltare, compania este destul de populara cu telefoanele sale midrange si accesibile, asta nu inseamna ca Xiaomi este exclusiv o companie de telefoane de buget si nici nu doreste sa fie cunoscuta ca atare.

Dupa cum relateaza South China Morning Post, CEO-ul Xiaomi, Lei Jun, a impartasit recent unele dintre planurile companiei prin intermediul Weibo (un echivalent Twitter, popular in China), care includ in special intensificarea competitiei in domeniul telefoanelor high-end, pe care antreprenorul a numit-o, de asemenea, „un razboi pe viata si pe moarte”. si, dupa cum era de asteptat, tinta numarul unu de depasit sau, mai exact – de urmat exemplul, in ochii lui Jun este nimeni altul decat Apple.

„[Ne propunem sa] ne situam pe deplin in raport cu Apple in [termeni de] produs si experienta, si sa devenim cel mai mare brand high-end din China in urmatorii trei ani”

Jun a raportat, de asemenea, despre planurile Xiaomi de a investi 100 de miliarde de yuani, echivalentul a aproximativ 15,71 miliarde de dolari, in cercetare si dezvoltare in urmatorii cinci ani, in efortul de a-si atinge obiectivul de a depasi concurenta de pe piata telefoanelor high-end.

in ceea ce priveste viitoarele proiecte ale Xiaomi, recent am primit noi informatii despre Xiaomi Mix Fold 2 sub forma unor specificatii scurgeri, dezvaluind ca este vorba despre un telefon destul de greu in lucru. Se zvoneste ca acel telefon pliabil va avea un ecran principal de 8 inchi (mai mare decat cel de pe Galaxy Z Fold 3), dar inca nu stim daca raportul de aspect va fi widescreen sau, in schimb – patrat, ca la Oppo Find N.

in orice caz, Xiaomi are cu siguranta cateva proiecte interesante in lucru si speram ca vom incepe sa le vedem concretizate inca din acest an.

in stiri conexe, ca parte a unei strategii de rebranding, in urma cu cateva luni, Xiaomi a incetat sa mai foloseasca marca „Mi”, iar cea mai recenta serie emblematica a sa – Xiaomi 12 – reflecta acest lucru. Pentru referinta, predecesorul acestei serii s-a numit Xiaomi Mi 11.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.