Waze adauga o noua functie care nu se va baza in totalitate pe datele furnizate de multime
| |

Waze adauga o noua functie care nu se va baza in totalitate pe datele furnizate de multime

De-a lungul anilor, aplicatia de navigatie si cartografiere Waze a creat mai multe instrumente inovatoare care, in cele din urma, au ajuns la colegul de grajd Google Maps. Notificarile privind limitele de viteza, rapoartele de accidente si de capcane de viteza obtinute de la multimea de oameni au devenit parte din experienta Google Maps dupa ce au debutat pe Waze. Se pare ca Google a platit peste 1 miliard de dolari pentru a cumpara Waze in 2013 si exista cateva diferente intre cele doua.

Cea mai recenta functie pentru utilizatorii Waze ii va impiedica pe acestia sa conduca pe un drum care este inundat

in timp ce ambele te duc din punctul „A” in punctul „B” in siguranta si in cel mai scurt timp posibil, Google Maps te va ajuta, de asemenea, sa gasesti lucruri de facut, iti va spune unde ar trebui sa mananci, unde poti innopta si multe altele odata ce ai ajuns la destinatie. si, desi ambele aplicatii va vor avertiza in legatura cu orice problema care ar putea sa va faca sa ajungeti mai tarziu decat era prevazut, Waze se bazeaza pe informatii obtinute de la multime mai mult decat o face Google Maps.


Crowdsourcing se afla in centrul aplicatiei Waze
De exemplu, daca un drum este inundat, pe Waze, in mod normal, nu veti fi informat despre acest lucru decat daca un alt utilizator Waze a raportat mai intai acest lucru. Acest lucru nu este foarte sigur pentru primul utilizator Waze care intra cu masina pe o strada inundata fara a fi avertizat. Asadar, potrivit autoevolution, Waze va profita de un parteneriat intre organizatia RISE a Google si FloodMapp.

FloodMapp a creat un sistem in timp real care analizeaza anumite date pentru a ajuta la prezicerea exacta a locului in care va avea loc o inundatie. Aceste informatii sunt trimise catre Waze, unde pot fi folosite pentru a-i alerta pe soferi in cazul in care calatoriile lor ii vor duce prea aproape de drumuri care sunt inundate. in concluzie, nu este nevoie ca un ghinionist sa ramana blocat intr-un loc inundat si sa raporteze acest lucru la Waze pentru a avertiza alti soferi despre aceasta problema.

Waze spera ca utilizatorii avertizati sa evite un drum inundat sa raporteze totusi daca se intampla sa vada acest lucru in persoana. Prin utilizarea confirmarii vizuale, Waze va sti daca sistemul sau functioneaza asa cum ar trebui. Iar in cazul in care se confirma existenta unui drum inundat, aplicatia va ajuta soferii sa redirectioneze soferii departe de drumurile impracticabile si sa sugereze o ruta alternativa.

Noile avertizari de inundatii pentru utilizatorii Waze vor fi disponibile mai intai in Norfolk, Virginia. Cu toate acestea, daca totul va functiona conform asteptarilor, functia va fi disponibila si in alte regiuni. La ultima numaratoare, Waze are 140 de milioane de utilizatori lunari, cu 30 de milioane de utilizatori in SUA.

in octombrie, Guy Berkowitz, CEO-ul Waze, a dezvaluit cateva vesti care dau de gandit in legatura cu capacitatile aplicatiei. „Avem o problema cu algoritmul”, a spus el. „Cu cat servim mai multi oameni, cu atat mai mult este afectat. Coronavirusul ne-a pus intr-o situatie in care trebuie sa ne reinventam algoritmul.” Utilizand date de tip crowdsourcing, este logic ca, daca sunt mai putini oameni pe drumuri din cauza virusului, numarul de rapoarte crowdsourcing trimise la Waze in fiecare zi va scadea.

Dar exista si un alt aspect al acestei probleme. in Israel, unde Waze a fost dezvoltat pentru prima data, pandemia a tinut multi automobilisti departe de drum. Odata ce acesti soferi s-au urcat din nou la volan, modelele de trafic s-au schimbat dramatic, ceea ce a dat peste cap algoritmii folositi pentru a recomanda utilizatorilor Waze ce traseu ar trebui sa urmeze. Utilizatorii Waze s-au plans ca au fost redirectionati catre locatii aflate la mare distanta de destinatiile dorite si, dupa cum a spus un utilizator Waze suparat, aplicatia „a luat-o razna”.

Multe dintre functiile de crowdsourcing din Waze sunt acum disponibile in Google Maps, ceea ce ridica intrebarea: de ce nu a inchis Google Waze? Aparent, compania considera ca exista o diferenta suficienta intre cele doua. si daca ne uitam la aplicatii, acest lucru este adevarat. Google Maps arata ca un efort profesional si bine pus la punct, in timp ce Waze poate capata aspectul unui desen animat.

in plus, Waze afiseaza reclame hiperlocale cu continut relevant pentru locatia curenta a soferului. Propriul material promotional al aplicatiei destinat agentilor de publicitate evidentiaza capacitatea acesteia de a ajuta
soferilor sa gaseasca afacerile agentilor de publicitate. Dupa cum spune inteligent Waze, „Faceti parte din calatoria clientului dumneavoastra”.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.