TikTok isi va schimba algoritmul paginii "Pentru tine"
|

TikTok isi va schimba algoritmul paginii „Pentru tine”, astfel incat sa nu vezi prea mult continut de un anumit tip

Aplicatia de partajare de videoclipuri TikTok s-a bucurat de o larga popularitate in ultimii ani, in special in randul tinerei generatii. Iar acum, aceasta lucreaza la imbunatatirea in continuare a experientei de a fi pe platforma. 9to5Mac relateaza ca TikTok incearca sa schimbe algoritmul filei de recomandari „For You” pentru a se asigura ca nu veti primi prea mult continut identic acolo.

TikTok isi ajusteaza algoritmul de recomandare pentru a nu primi prea multe videoclipuri identice in fila „Pentru tine”

Un raport care vine de la The Wall Street Journal a detaliat faptul ca platforma de partajare de videoclipuri va modifica pagina sa foarte populara si chiar uneori controversata „Pentru tine” si, mai exact, algoritmul din spatele recomandarilor afisate acolo.

Potrivit raportului, schimbarea va asigura ca nu veti primi prea mult continut de la un anumit subiect, inclusiv subiecte mai sensibile, cum ar fi dietele extreme, tristetea si despartirile. Aceasta masura va fi pusa in aplicare pentru a nu consuma prea mult dintr-o singura categorie de continut, pentru a va impiedica sa cadeti in gauri de iepure. in mare, schimbarea vizeaza eliminarea posibilitatii de a vizualiza prea mult dintr-o categorie de continut care poate fi in regula pentru a fi vizionat ca un singur videoclip, dar care poate deveni problematic daca este vizionat in mod repetat.

TikTok a confirmat apoi ca lucreaza intr-adevar la o astfel de modificare a algoritmului sau. Compania a declarat ca lucreaza la dezvoltarea de noi strategii pentru a intrerupe tiparele repetitive nesanatoase si ca analizeaza modalitati de a varia mai bine diferitele tipuri de continut care va sunt recomandate intr-o secventa. Compania a adaugat ca in prezent testeaza modalitati de a evita o serie de videoclipuri similare afisate unul dupa altul (in special tipurile de continut pe care le-am mentionat mai devreme).

TikTok a adaugat ca obiectivul companiei este ca feed-ul For You al fiecarei persoane sa prezinte o mare varietate de tipuri de continut, creatori si subiecte, pentru a evita efectele negative ale videoclipurilor despre singuratate sau despre pierderea in greutate.

De asemenea, compania a declarat ca va lucra la o functie care sa va permita sa blocati videoclipurile care contin anumite cuvinte sau hashtag-uri sa nu apara in feed-ul dumneavoastra. Acest lucru va fi pus in aplicare pentru a va da posibilitatea de a face mai multe alegeri care sa va personalizeze experienta TikTok in functie de preferintele si confortul dumneavoastra, dupa cum a precizat compania in postarea de pe blog.

in plus, compania afirma, de asemenea, ca va incerca sa nu recomande anumite categorii de continut care ar putea sa nu fie adecvate pentru un public general, in ceea ce pare a fi un efort de a prioritiza siguranta pe platforma. Mai mult, TikTok are o echipa dedicata Sigurantei, care se pare ca ia masuri de precautie suplimentare pentru a examina videoclipurile care cresc in popularitate si pentru a reduce posibilitatea ca astfel de videoclipuri sa fie inadecvate sau sa intre in sistemul de recomandari.

Modificari recente la TikTok care s-ar putea sa va placa

Recent, TikTok a adus noutati pe platforma sa de partajare de videoclipuri. Anterior, am relatat despre o modificare recenta a paginii „Pentru tine” de pe TikTok pentru atunci cand o navighezi impreuna cu prietenii tai folosind functia FaceTime de la Apple, SharePlay. Functia a fost introdusa odata cu iOS 15, iar noua pagina „Pentru noi” de pe TikTok a fost creata pentru a reflecta acest lucru. Practic, functia iti permite sa navighezi impreuna cu prietenii tai in timpul unui apel FaceTime, iar pagina „Pentru noi” a TikTok ar trebui sa aiba, din punct de vedere tehnic, recomandari pentru tine si prietenii tai, lucruri pe care va puteti bucura sa le vizualizati impreuna, intr-un fel.

TikTok a inceput sa devina foarte popular in ultimii doi ani, iar formatul sau video de scurta durata a dovedit ca publicul il gaseste atractiv si ca ii place sa partajeze si sa vizualizeze continut pe astfel de platforme. Acest lucru a facut ca si alte platforme de socializare sa lucreze la propriile versiuni de partajare a videoclipurilor scurte.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *