T-Mobile isi revendica o victorie improbabila intr-un nou raport cuprinzator privind ingrijirea clientilor
|

T-Mobile isi revendica o victorie improbabila intr-un nou raport cuprinzator privind ingrijirea clientilor

A numi anul 2021 un an provocator pentru T-Mobile pare a fi o subestimare destul de mare. in mai multe feluri decat unul, „Un-carrier” a avut probabil cel mai dificil an din era „Un-carrier” moderna, care a inceput cu un efort agresiv de rebranding si cateva promotii incredibil de competitive in 2013.

in timp ce ofertele si cascadoriile publicitare si-au pastrat competitivitatea si agresivitatea de-a lungul anilor, securitatea si serviciile pentru clienti ale T-Mo au parut sa primeasca dintr-o data lovituri masive, ceea ce, cumva, nu a impiedicat al doilea cel mai mare operator de retele mobile din tara sa isi extinda si mai mult baza de utilizatori deja in crestere rapida.

Poate si mai surprinzator, Magenta a reusit sa castige inca un trofeu din partea J.D. Putere pentru ceea ce atat de multe rapoarte de cercetare anecdotice si profesionale au evidentiat ca fiind slabiciunea majora a transportatorului in ultimele luni.

T-Mobile isi revendica o victorie putin probabila in noul raport cuprinzator privind ingrijirea clientilor

Asa este, acest anumit „lider global in domeniul informatiilor despre consumatori, al serviciilor de consultanta si al datelor si analizelor” continua sa considere T-Mobile drept campionul national in ceea ce priveste serviciile de asistenta pentru clientii de telefonie mobila, cu 823 de puncte adunate dintr-un maxim de 1.000 in studiile efectuate intre iulie si decembrie 2021.

Desi exista cu siguranta o sansa ca nemultumirea exprimata (cu voce tare) online in ultima vreme sa se reflecte intr-adevar in viitoarele rapoarte J.D. Power, merita sa subliniem deocamdata ca scorul T-Mo a crescut de fapt de la 819 puncte in studiul Volumul 2 de anul trecut.

Acelasi lucru este valabil si pentru Verizon, care a reusit sa sara de la 789 de puncte in urma cu sase luni la 796 de puncte in raportul Volumul 1 din 2022 privind ingrijirea clientilor de telefonie mobila din SUA. Fara a fi un salt mic, acesta a fost totusi mult prea modest pentru a ameninta suprematia T-Mobile, care si-a extins seria de victorii la noua (!!!!) studii consecutive.



Pe locul al treilea, AT&T nu a reusit sa mute acul de la un scor total de 783 in iulie 2021, in timp ce Cricket Wireless a castigat in mod impresionant 20 de puncte pentru a smulge coroana MVNO (operator de retea virtuala mobila) de la Metro by T-Mobile.

Cu 824 de puncte, Cricket Wireless a depasit chiar si T-Mobile insusi, desi, evident, nu este o comparatie complet corecta. Nici compararea T-Mobile si Cricket cu Consumer Cellular, liderul incontestabil al segmentului „operator de retea virtuala mobila de valoare”, cu un scor remarcabil de 855 de puncte.



in cazul in care va intrebati, raportul se bazeaza pe experientele de ingrijire a clientilor de la aproape 11.500 de persoane, ceea ce inseamna ca este departe de a fi superficial sau nesemnificativ, dar, in acelasi timp, nu poate reflecta sentimentele si opiniile majoritatii (si cu atat mai putin ale tuturor) consumatorilor de servicii wireless din intreaga tara.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.