Snapchat va introduce reclame in Snap Stars Stories

Snapchat va introduce reclame in Snap Stars Stories

Snapchat a anuntat ca a inceput sa testeze reclame mid-roll care vor aparea in Povestile Snap Stars, care sunt creatori selectati cu un numar mare de urmaritori, cum ar fi personalitati publice sau celebritati. Potrivit Snapchat, aceasta noua functie le va permite creatorilor Snapchat sa castige mai multi bani, deoarece, pentru prima data, Snapchat va imparti profiturile obtinute din reclame cu creatorii sai.

in anuntul sau, Snapchat a precizat: „Povestile reduc bariera pentru crearea de continut si pentru implicare, iar noi credem ca plasarea de reclame in cadrul Povestii publice a unei vedete Snap va permite o cale mai usoara catre succesul financiar”.

in acest moment, testarea beta a functiei de anunturi mid-roll de la Snapchat este disponibila doar pentru anumite Snap Stars situate in SUA. Cu toate acestea, Stelele Snap care au fost lasate in afara participantilor la testarea beta nu vor trebui sa astepte. Snapchat a declarat ca va introduce reclame mid-roll in toate Snap Stars Stories in cursul acestui an.

in prezent, exista reclame disponibile pe Snapchat, dar Snapchat nu imparte cu nimeni profiturile obtinute din reclame. Daca sunteti un utilizator Snapchat, probabil ati observat ca au aparut reclame intre sau dupa Povestile prietenilor dvs. si in sectiunea Discover a Snapchat.

Desi Snapchat se asteapta ca viitoarea functie de anunturi mid-roll pentru Stories sa genereze profituri, realitatea este ca oamenii nu mai petrec atat de mult timp vizionand Stories pe Snapchat. Chiar si asa, directorul general al Snapchat, Evan Spiegel, a declarat intr-un raport pentru investitori ca utilizatorii petrec mai putin timp vizionand Stories si mai mult timp vizionand videoclipuri scurte pe Spotlight, echivalentul lui Snapchat pentru TikTok (dupa cum a relatat The Verge).

Ramane de vazut daca optiunea Snapchat de reclame la jumatatea rulourilor pentru Povestile persoanelor celebre ar permite de fapt un drum mai usor catre succesul financiar pentru Snapchat si creatorii sai populari sau daca nu va putea concura cu popularitatea actuala a videoclipurilor scurte de tip TikTok.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.