Seria iPhone 13 5G de la Apple a avut un trimestru de vacanta extraordinar
| |

Seria iPhone 13 5G de la Apple a avut un trimestru de vacanta extraordinar, desi s-a confruntat cu probleme de aprovizionare

Trimestrul de sarbatori este o perioada in mod traditional de bun augur pentru Apple, care genereaza an de an scoruri de neegalat in materie de venituri si profit, deoarece generatiile noi si imbunatatite de iPhone apar de obicei la momentul potrivit pentru a fi in fruntea listelor de cumparaturi de Craciun ale multor milioane de clienti din intreaga lume.

in timp ce atractia mainstream a cvartetului iPhone 13 din aceasta toamna a fost poate mai evidenta decat cea a mai multor intrari anterioare in aceeasi familie de succes incredibil, lipsa globala de cipuri care i-a afectat foarte mult pe toti, de la Samsung la, ei bine, Apple, a facut ca o gramada de analisti sa ezite in a prezice obisnuitele cifre de vanzari record.

Se pare ca gigantul tehnologic din Cupertino a reusit cumva sa navigheze cu gratie printre aceste provocari fara precedent, incheind intervalul incert octombrie – decembrie 2021 intr-o pozitie mai puternica decat oricine a anticipat pe mai multe fronturi, cel putin potrivit unui analist financiar citat de MacRumors si de blogul Apple 3.0 al lui Philip Elmer-DeWitt.

Rezultate excelente ale iPhone 13 in spate… si in fata

Lansate comercial chiar la sfarsitul celui de-al treilea trimestru calendaristic al anului trecut pe majoritatea pietelor globale cheie, iPhone 13, 13 mini, 13 Pro si 13 Pro Max cu tehnologie 5G ar fi depasit un numar combinat de 40 de milioane de unitati livrate in trimestrul al patrulea.

in cazul in care va intrebati, acesta este un numar mai mare decat toate smartphone-urile vandute de companii precum Oppo, Huawei sau Vivo in T4 2020, ca sa nu mai vorbim de branduri de rang inferior precum Motorola, Nokia sau OnePlus.


iPhone 13 Pro Max vs iPhone 12 Pro Max

Desi nu este clar cate dispozitive din seria iPhone 12 au fost vandute la nivel mondial intre octombrie si decembrie 2020, aceasta numaratoare de 40 de milioane este etichetata ca un nou record pentru Apple si, cu ajutorul unor modele mai vechi precum iPhone 12, ar putea duce la un nou record general trimestrial al vanzatorilor, in timp ce Samsung si Xiaomi sunt lasate in praf… cel putin temporar, cel putin.

Apoi, din nou, mai multe rapoarte din ultimele doua luni au sugerat ca firma a redus drastic productia generatiilor anterioare de iPhone, precum si a iPad-urilor de toate dimensiunile si categoriile, pentru a face fata cererii pentru cele mai noi, cele mai bune si cele mai scumpe telefoane iOS.

in mod impresionant, respectiva cerere a depasit totusi oferta cu un total de aproximativ 12 milioane de unitati, iar analistul de top al Wedbush, Daniel Ives, crede ca acei cumparatori nu vor pleca nicaieri, stimuland cifrele de vanzari ale Apple pentru deschiderea anului 2022, deoarece se asteapta ca lipsa pieselor sa dispara in sfarsit… la un moment dat in acest an.

in concluzie, se preconizeaza ca familia iPhone 13 se va vinde ca painea calda intre ianuarie si martie si chiar intre aprilie si iunie 2022 si, bineinteles, acesta nu este singurul lucru extrem de profitabil pe care Apple il poate astepta cu nerabdare in acest an… si dincolo de el.

Serviciile sunt in crestere si cresc si cresc si cresc

Asa este, nu vorbim despre primul iPhone SE cu capacitate 5G din istorie, despre care se preconizeaza ca va fi lansat in acest trimestru, si cu atat mai putin despre gama indepartata de iPhone 14.

in schimb, Apple va continua sa se bazeze foarte mult pe afacerea sa infloritoare de „Servicii” pentru a se apropia de pragul de evaluare de 3 trilioane de dolari (!!!!). Respectiva borna, atentie, ar putea fi atinsa pana la sfarsitul anului 2022, doar segmentul „Servicii” fiind considerat a valora deja in jur de 1,5 trilioane de dolari.


App Store a fost o vaca de muls importanta pentru o lunga perioada de timp, iar acest lucru este putin probabil sa se schimbe in curand

„Baza instalata de aur” a Apple cheltuieste din ce in ce mai multi bani pe orice, de la aplicatiile iOS la stocare in cloud, streaming de muzica, streaming video si servicii de garantie, veniturile diviziei pentru 2020 trecand de 50 de miliarde de dolari, iar pentru 2024 se preconizeaza un prag de 100 de miliarde de dolari, dupa cresteri graduale pana atunci.

Se asteapta ca serviciile si hardware-ul Apple sa fie strans legate in acest an, crescand intr-un ritm la fel de rapid, pe masura ce „iFanii” continua sa isi modernizeze „iDevice-urile” invechite si sa isi imprastie restul banilor pe diverse alte „iPerks” si suplimente care ii imbogatesc tot mai mult pe investitorii Apple de top.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.