Reclama de sarbatori din 2021 a Apple aminteste de clasicul sau din 2013

Reclama de sarbatori din 2021 a Apple aminteste de clasicul sau din 2013

Apple a lansat traditionala sa reclama de sarbatori si, inca o data, este un clip emotionant care va va lasa cu un caz rau de „sentimente”. Prima reclama de sarbatori de la Apple care a starnit un astfel de raspuns a venit in 2013, cu un clip care a fost foarte apreciat atat de consumatori, cat si de expertii in publicitate. Acea reclama, intitulata Misunderstood (neinteles), se concentra pe ceea ce la inceput parea a fi un tanar dependent de tehnologie fara inima care isi vizita bunicii impreuna cu restul familiei de Craciun.

Videoclipul de sarbatori din 2013 al Apple a avut ca protagonist un pusti dependent de iPhone care a fost neinteles

in timpul vizitei la bunici, adolescentul pare sa petreaca fiecare secunda cu iPhone-ul sau 5s in loc sa interactioneze cu familia. Asa ca, atunci cand pustiul ii cheama pe toti laolalta in sufragerie, tatal sau il priveste cu ochi rai, asteptandu-se la ce e mai rau. in schimb, pustiul da drumul la televizor si arata familiei un filmulet pe care l-a facut cu iPhone-ul sau si care arata cum familia se bucura de sarbatoare.

Cand bunica incepe sa planga, trebuie sa fii un sociopat ca sa nu simti nimic. Iar cand tatal si fiul se imbratiseaza, stim ca tatal are un nou respect pentru fiul pe care il credea un ticalos iresponsabil. Pentru cei care nu-si amintesc, aceasta reclama a aparut intr-o perioada in care medicii de sanatate mintala (niciodata o profesie nu a avut atat de mare nevoie de propria lor munca)

Raspunsul publicului a fost coplesitor de pozitiv, mai multi spunand ca este cea mai buna reclama din toate timpurile. De atunci, Apple a incercat sa egaleze emotiile din Misunderstood cu spoturile sale ulterioare de sarbatori, dar nu a reusit. Pana, probabil, acum. Apple a lansat spotul video de sarbatori 2021 intitulat Saving Simon, care a fost filmat pe iPhone 13 Pro. Realizat de o pereche de regizori nominalizati la Oscar, videoclipul incepe prin a arata o fata pe nume Olive care fuge din autobuzul scolar incercand fara succes sa isi opreasca fratele sa loveasca si sa distruga mai multi oameni de zapada.

Pentru a-l tine pe unul dintre oamenii de zapada „in viata”, Olive arunca o gramada de mancare congelata pe jos si pune ceea ce a mai ramas din unul dintre oamenii de zapada, pe nume Simon, in congelator, unde ramane luni de zile. Chiar si atunci cand vremea se incalzeste si familia merge cu cortul, Simon locuieste intr-o lada frigorifica pentru a nu deveni o balta de apa. Cand vremea se raceste din nou, intreaga familie iese in fata casei, unde Simon este asezat din nou in zapada. Totul este bine pana cand un biciclist se izbeste de omul de zapada pulverizandu-l.

Olive este suparata pe buna dreptate. Dupa ce l-a ingrijit pe omul de zapada pana la „sanatate” si a avut grija de el timp de un an, un biciclist neatent il „ucide”. Dar fratele lui Olive, care a pornit obsesia ei distrugand oamenii de zapada in anul precedent, s-a razgandit in mod evident si il vedem lucrand impreuna cu sora sa pentru a-l reconstrui pe Simon.

Aceasta este o reclama atipica de sarbatori a Apple, care nu a mentionat si nu a aratat niciun dispozitiv Apple actual

Este acea schimbare de inima a fratelui care s-ar putea sa va dea „senzatii” si sa va aminteasca de clasicul din 2013. Ceea ce este interesant este ca, spre deosebire de 2013 si chiar de anii urmatori, in reclama nu este implicat niciun iPhone, iPad sau chiar un Mac. De fapt, singurul moment in care unul dintre dispozitivele Apple este mentionat este chiar la inceput, cand aflam ca videoclipul de trei minute a fost filmat pe iPhone 12 Pro.

in cazul in care va intrebati, cantecul de fundal este „You and I” de Valerie June si, desi multi va vor spune ca reclama este despre relatia dintre Olive si Simon, omul de zapada, este de fapt un videoclip despre Olive si fratele ei. Sigur, am putea sa ne jucam de-a psihologul de fotoliu si sa incercam sa ne dam seama ce inseamna toate acestea. Dar o analiza mai interesanta trebuie sa fie aplicata persoanei din echipa de marketing a Apple care a decis sa omita orice mentiune sau imagine a cel putin unui dispozitiv Apple actual.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.