Petrecem o cantitate exorbitanta de ore de veghe uitandu-ne la aplicatiile de pe telefon
|

Petrecem o cantitate exorbitanta de ore de veghe uitandu-ne la aplicatiile de pe telefon

„Every whisper of every waking hour…” suna popularul cantec al lui R.E.M. si ar putea foarte bine sa fie scris despre obsesia noastra pentru micul ecran din zilele noastre. Firma de cercetare App Annie a facut calculele si a ajuns la concluzia ca petrecem in medie 4,8 ore pe zi uitandu-ne la aplicatiile de pe telefoane.

in functie de cat de mult somn reusesti sa furi intr-o perioada de 24 de ore, asta inseamna ca aproximativ o treime din orele tale de veghe sunt ocupate de cel mai mic ecran pe care il ai in posesie, relateaza BBC.

Aparent, initiativele Screen Time de la Apple si Digital Wellbeing de la Google din noile versiuni de iOS sau Android nu ajuta atat de mult pe cat au intentionat creatorii lor, deoarece acestea trebuie mai intai sa fie folosite in masa pentru a avea un impact semnificativ, in loc sa stea frumos intr-o prezentare.

Potrivit raportului „The State of Mobile in 2022: How to Succeed in a Mobile-First World As Consumers Spend 3.8 Trillion Hours on Mobile Devices”, realizat de App Annie, media de patru ore si 48 de minute pe care le petrecem zilnic in aplicatii este cu 30% mai mare decat timpul petrecut in 2019.

in ciuda campaniilor de bunastare digitala, suntem si mai dependenti de telefoane, nu mai putin, iar principalele concluzii ale studiului indica faptul ca ascensiunea portofelelor mobile si a telefoanelor care autentifica totul despre existenta noastra acum, ar putea fi un vinovat pentru aceasta crestere:

  • Mai mult timp decat oricand este petrecut in aplicatiile mobile, ajungand la 4,8 ore pe zi in pietele de top care au prioritate pentru mobil.
  • Consumatorii isi migreaza atentia si portofelele catre mobil, deoarece peste 320.000 de dolari au trecut prin magazinele de aplicatii in fiecare minut din 2021, o crestere de aproape 20% fata de recordurile anterioare din 2020.
  • Serviciile mobile, atat de la cei care au adoptat timpuriu aceste servicii, cat si de la cei care le-au impus, raman la mare cautare – consumatorii din intreaga lume descarcand peste 435 000 de aplicatii pe minut.
  • Agentii de publicitate iau act de amploarea larga si de implicarea profunda a aplicatiilor mobile, cheltuielile cu publicitatea mobila fiind pe cale sa atinga 350 de miliarde de dolari in 2022, dupa ce au depasit 295 de dolari in 2021.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.