O problema Microsoft Intune face inutilizabile telefoanele de lucru Samsung
| |

O problema Microsoft Intune face inutilizabile telefoanele de lucru Samsung

Este posibil ca telefonul dvs. de lucru Samsung sa nu-si mai indeplineasca sarcinile dupa o actualizare problematica a Microsoft Intune. in urma cu doua zile, utilizatorii din mediul de afaceri au inceput sa raporteze ca telefoanele lor de lucru Samsung nu mai pot accesa retelele corporative.

Dupa cum se pare, un defect din cadrul software-ului Microsoft Intune este vinovat, facand telefoanele Samsung inutilizabile si „neconforme”. De fapt, oamenii sunt blocati in afara mediului de lucru si nu isi pot face treaba.

Ce este Microsoft Intune?



Microsoft Intune este o platforma bazata pe cloud pentru administrarea dispozitivelor de lucru, in special a smartphone-urilor si a aplicatiilor pentru smartphone-uri. Atunci cand dispozitivele sunt inscrise si gestionate in Intune, administratorii pot:

  • Vedeti dispozitivele inscrise si obtineti un inventar al dispozitivelor care acceseaza resursele organizatiei.
  • Configurati dispozitivele, astfel incat acestea sa respecte standardele dvs. de securitate si sanatate. De exemplu, probabil ca doriti sa blocati dispozitivele jailbroken.
  • Impulsionati certificatele catre dispozitive, astfel incat utilizatorii sa poata accesa cu usurinta reteaua Wi-Fi sau sa utilizeze un VPN pentru a se conecta la reteaua dvs.
  • Vedeti rapoarte privind conformitatea utilizatorilor si a dispozitivelor.
  • Eliminati datele organizatiei in cazul in care un dispozitiv este pierdut, furat sau nu mai este utilizat.

Problema Microsoft Intune



Se pare ca problema se manifesta pe telefoanele Samsung care ruleaza Android 9 sau o versiune ulterioara si se intampla dupa o repornire automata sau dupa o actualizare gestionata. Microsoft a recunoscut problema intr-o postare pe blog, precizand ca: „Microsoft a recunoscut problema intr-o postare pe blog:

„Suntem constienti de o problema in care unele dispozitive Samsung se afiseaza ca fiind neconforme dupa o repornire automata sau dupa aplicarea unei actualizari gestionate. Acest lucru ar putea afecta accesul la resursele corporative, in functie de politicile de acces conditionat stabilite de administratorul IT. Lucram la rezolvarea acestei probleme impreuna cu Samsung, dar intre timp, am dorit sa va oferim mai multe informatii si instructiuni de rezolvare pentru a va ajuta sa readuceti dispozitivele in conformitate.”

Problema afecteaza telefoanele Samsung cu administrare de administrator de dispozitive Android (DA) sau cu profiluri de lucru personale Android Enterprise, dar exista solutii de rezolvare pentru a face aceste dispozitive din nou conforme in Microsoft Intune.

Cum se remediaza problema neconformitatii Microsoft Intune?

Potrivit Microsoft, o sincronizare manuala va atenua problema. „O sincronizare manuala forteaza dispozitivul sa se conecteze cu Intune pentru a primi cele mai recente actualizari, cerinte si comunicari din partea organizatiei dvs. Company Portal sincronizeaza in mod regulat dispozitivele, atata timp cat sunteti conectat la Wi-Fi. Daca ati fost deconectat de la Wi-Fi pentru o perioada indelungata de timp, puteti folosi functia de sincronizare manuala pentru a obtine toate politicile si actualizarile pe care le-ati ratat”, se arata in descrierea de pe blogul oficial.

Exista doua modalitati de a face acest lucru. Pentru telefoanele Samsung cu administratori de dispozitive Android (DA), urmati acesti pasi:

  • Deblocati telefonul de lucru Samsung
  • Lansati portalul companiei
  • Conectati-va la aplicatia Company Portal.
  • Atingeti meniul.
  • Atingeti Settings (Setari).
  • Derulati in jos pana la Management Policy (Politica de gestionare) si atingeti Sync (Sincronizare).
  • Asteptati in timp ce Company Portal va sincronizeaza dispozitivul. La finalizare, ecranul va afisa data si ora ultimei sincronizari reusite.
  • Dupa sincronizarea reusita, telefonul ar trebui sa fie din nou compatibil cu Intune
  • Pentru dispozitivele Samsung Android Enterprise complet gestionate, trebuie sa faceti urmatoarele:

  • Deblocati telefonul de lucru Samsung
  • Lansati aplicatia Device Policy Controller
  • Atingeti meniul.
  • Atingeti Settings (Setari).
  • Derulati in jos pana la Management Policy (Politica de gestionare) si atingeti Sync (Sincronizare).
  • Dupa o sincronizare reusita, telefonul ar trebui sa fie din nou compatibil cu Intune.
  • Microsoft spune ca firma lucreaza la rezolvarea problemei, dar la momentul scrierii acestui articol nu exista niciun patch sau solutie oficiala, in afara de solutiile de rezolvare mentionate mai sus.

    S-ar putea sa va mai placa si:
    Cum sa obtineti aceste caracteristici interesante ale Galaxy S21 pe telefonul dvs. care nu este Samsung
    stii cum sa partajezi ecranul pe dispozitivul tau mobil?

    Similar Posts

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată.