Noua reclama Samsung pentru televizorul Galaxy este despre confidentialitatea utilizatorilor
|

Noua reclama Samsung pentru televizorul Galaxy este despre confidentialitatea utilizatorilor

Am vazut ca Apple foloseste reclame de televiziune pentru a promova unele dintre caracteristicile de confidentialitate ale iPhone-ului sau. Reclama pe care Apple a creat-o anul trecut pentru caracteristica sa App Tracking Transparency (ATT) arata cum un tanar care isi folosea iPhone-ul pentru a plati cafeaua si o cursa de transport in comun pentru a se duce la o intalnire la banca avea datele sale personale colectate de persoane care reprezentau aplicatii terte. Chiar si cumpararea unei creme anti-mancarime jenante era inregistrata in mod corespunzator de aceste aplicatii.

„Alege cine iti urmareste informatiile”, spunea sloganul. si, apasand butonul care ii permitea sa foloseasca ATT pentru a renunta la a fi urmarit, toate aceste urmaritori terti au disparut.

in umbra dezvaluirii de saptamana trecuta a liniei Samsung Galaxy S22, Samsung a lansat un videoclip de confidentialitate propriu. Avand o durata de 94 de secunde, o mica reducere de catre grupul de editori, evident talentati ai companiei, il va aduce la fereastra obisnuita de 30/60 de secunde pentru televiziune. O tanara fata observa ca viata ei se afla in telefon si, in timp ce isi deblocheaza telefonul cu ajutorul scannerului de amprente de sub ecran, spune ca nu vrea sa fie urmarita de aplicatii viclene care ii urmaresc fiecare miscare.

Tabloul de bord de confidentialitate de la Samsung dezvaluie „T” despre cine foloseste camera, microfonul si datele de localizare

Cu ajutorul tabloului de bord de confidentialitate Samsung, utilizatorii stiu ce aplicatii le folosesc camera, microfonul si datele de localizare. Dezactivarea comutatorului de localizare precisa va permite aplicatiilor sa va cunoasca locatia aproximativa, dar nu si cea precisa. Cu ajutorul functiilor de confidentialitate de la Samsung, eroina noastra isi poate ascunde locatia exacta de o aplicatie meteo sau o poate impartasi cu o aplicatie de rideshare, dar numai atunci cand are nevoie de o masina.

Iar aplicatiile de livrare de alimente pot fi instruite sa ceara adresa utilizatorului de fiecare data cand este plasata o comanda, dar niciodata in alt moment. Confidentialitatea este acum in mainile utilizatorului, motiv pentru care Samsung intituleaza anuntul „Samsung Privacy: Tu detii controlul”. si, pe masura ce reclama se apropie de final, apare sloganul: „Confidentialitatea ta. Securizata.”

Desi Apple si Samsung au difuzat doua reclame diferite pentru a promova confidentialitatea pe telefoanele lor, ideea ambelor este aceeasi. Prin intreruperea procesului de urmarire folosit de aplicatii si site-uri web, datele utilizatorilor nu vor fi colectate de catre terti pentru a trimite reclame online personalizate.

Nu toata lumea se opune impartasirii datelor lor de localizare cu urmaritorii, deoarece aceasta duce adesea la primirea de reduceri speciale la magazinele in care utilizatorul se afla in apropiere. si ar putea, de asemenea, sa faciliteze lucrurile atunci cand faceti cumparaturi pentru un anumit produs. La fel ca in mare parte din viata, decizia va apartine.

stim deja de la Facebook Meta ca se asteapta ca programul de renuntare ATT de la Apple sa coste firma 10 miliarde de dolari in venituri din publicitate in acest an. in timpul celei mai recente teleconferinte a starului social media cu investitorii si cu presa financiara, directorul financiar al Meta, Dave Wehner, a declarat: „Credem ca impactul general al iOS este un vant din fata asupra afacerii noastre in 2022”. Iar acest lucru nu include nicio pierdere de venituri din cauza oricaror functii de confidentialitate care se gasesc pe telefoanele Android.

Cum sa nu mai primiti reclame personalizate pe Android

Deciziile Google cand vine vorba de urmaritori sunt, fara indoiala, dificile pentru companie. Pe de o parte, aceasta doreste sa prezinte Android ca fiind un sistem de operare care poate impiedica utilizatorii sa fie urmariti. Dar, pe de alta parte, unitatea Alphabet a incasat venituri din publicitate in valoare de 61,24 miliarde de dolari in al patrulea trimestru, in crestere cu 33% pe an. Dar, chiar daca costul obtinerii traficului necesar pentru a genera aceasta suma de bani a crescut cu 28%, Google a cheltuit cu 2,96 miliarde de dolari mai mult in timpul trimestrului, pe baza anuala, pentru a obtine venituri suplimentare de 15,04 miliarde de dolari din publicitate in cele trei luni.


Dezactivati activitatea Web & App pentru a nu mai fi urmariti pe Android
si, apropo, daca vreti sa dezactivati urmarirea pe Android, dezactivarea Location History nu va va ajuta. Ceea ce trebuie sa faceti este sa intrerupeti activitatea Web & App. Facand acest lucru, vei reduce capacitatea telefonului tau de a oferi cautari sau recomandari relevante pe toate aplicatiile si dispozitivele conectate la contul tau Google.

Precomanda urmatorul tau telefon – Samsung Galaxy S22 Ultra

Pentru a dezactiva aceasta setare, accesati myactivity.google.com si faceti clic pe Web & App Activity. Veti vedea butonul „On” in stanga si butonul „Turn off” in dreapta.

De asemenea, puteti opri anunturile personalizate pe un telefon Android accesand Setari > Confidentialitate > Anunturi; apasati pe stergeti ID-ul de publicitate. Astfel se sterge ID-ul publicitar unic care este utilizat pentru a va urmari in aplicatiile si site-urile web ale tertilor.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.