Meta si-ar fi reconstruit sistemul de reclame pentru a putea avea reclame personalizate in iOS

Meta si-ar fi reconstruit sistemul de reclame pentru a putea avea reclame personalizate in iOS

Bine, se pare ca Meta (fostul Facebook) a trecut prin momente dificile in ultima vreme. Anterior, am relatat faptul ca Meta a pierdut ceva bani, precum si valoarea de piata (actiunile sale s-au prabusit cu 20%), iar acum, 9to5Mac raporteaza ca firma intentioneaza sa isi restructureze infrastructura de anunturi pentru a se adresa utilizatorilor iOS si pentru a „continua sa creasca”.

Meta pare sa caute modalitati de a le arata utilizatorilor de iOS reclame personalizate, in ciuda ATT

Dupa cum multi dintre voi probabil ca stiti, Apple a introdus anul trecut App Tracking Transparency, o functie care permitea utilizatorilor de iPhone si iPad sa renunte la urmarirea pentru reclamele directionate. Multi oameni au optat de atunci pentru aceasta optiune si se pare ca aceasta schimbare a avut in cele din urma un impact asupra Facebook (si Meta), deoarece se baza foarte mult pe reclame pentru a obtine profit.

CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, a declarat ca firma isi va reconstrui infrastructura de anunturi in timpul raportului de venituri pentru trimestrul 4 din 2021, care a avut loc miercuri. Se pare ca procesul de reconstructie va fi astfel incat Facebook sa poata continua sa livreze „anunturi personalizate de inalta calitate” utilizatorilor iOS, ceea ce este destul de mult facut pentru a putea beneficia in continuare de despites App Tracking Transparency si pentru a nu pierde atat de multi bani.

Zuckerberg ar fi declarat ca, odata cu App Tracking Transparency de la Apple si cu autoritatile de reglementare din intreaga lume care investigheaza Facebook pentru probleme de confidentialitate, compania se lupta cu mai putine date pentru reclame personalizate. in schimb, isi va reconstrui infrastructura publicitara astfel incat sa continue „sa creasca”.

Zuck: „Odata cu modificarile aduse de Apple la iOS si cu noile reglementari din Europa, exista o tendinta clara de reducere a numarului de date disponibile pentru a furniza anunturi personalizate….De aceea, reconstruim o mare parte din infrastructura noastra de anunturi, astfel incat sa putem continua sa ne dezvoltam si sa furnizam anunturi personalizate de inalta calitate.”

– Patrick McGee (@PatrickMcGee_) 2 februarie 2022

La inceputul acestui an, legislatorii din Europa au votat pentru a interzice platformelor de publicitate online sa afiseze continut bazat pe informatii personale intime, cum ar fi sanatatea, religia sau orientarea sexuala. Aceasta lege interzice marilor companii de tehnologie, cum ar fi Google si Meta, sa foloseasca informatii sensibile pentru publicitate (via Politico).

Dar nu doar Europa a fost nemultumita de modul in care aceste companii folosesc informatiile personale si sensibile. si legislatorii din SUA au introdus recent un proiect de lege similar care ar putea interzice platformelor tehnologice si brokerilor de date sa foloseasca informatii sensibile pentru a promova reclame catre oameni.

Dupa cum v-ati putea imagina, aceste potentiale restrictii privind publicitatea directionata ar putea afecta practicile de marketing larg raspandite si ar putea sta la baza modelelor de afaceri ale gigantilor din domeniul tehnologiei.

Facebook a fost nemultumita de transparenta de urmarire a aplicatiilor de la Apple, iar acum vede impactul acesteia

Apple a introdus App Tracking Transparency odata cu iOS 14.5, care a fost lansat in luna aprilie a anului trecut. Functia a oferit utilizatorilor de iPhone si iPad un control mai mare asupra urmaririi pe platforme pentru a obtine reclame personalizate. Ulterior, un numar mare de utilizatori de iOS au optat sa renunte la urmarirea aplicatiilor pentru reclame, iar acest lucru a afectat foarte mult Facebook de atunci.

Dupa cum am raportat recent, actiunile Meta au scazut din cauza raportului pe care l-a impartasit miercuri. Bineinteles, compania nu a dat vina doar pe transparenta de urmarire a aplicatiilor Apple, ci a indicat ca si alte evenimente au influentat situatia, cum ar fi problemele generalizate legate de intreruperile lantului de aprovizionare, inflatia si altele.

si se pare ca problemele Facebook nu se vor opri aici. Dupa cum am raportat anterior, previziunile companiei pentru 2022 nu par sa se imbunatateasca prea mult, iar aceasta a declarat ca exista vanturi frontale din cauza concurentei crescute din partea altor aplicatii si platforme de social media pentru timpul si atentia oamenilor. in plus, a existat o schimbare in ceea ce priveste angajamentul fara propriile sale aplicatii catre platforme video, cum ar fi Instagram Reels, dar acestea monetizeaza la rate mai mici decat Feed si Stories. Practic, se straduieste sa gaseasca modalitati de a-si creste afacerea in aceste vremuri de schimbare.

Din nefericire pentru Meta, aceasta se confrunta cu un posibil cost de 10 miliarde de dolari doar din cauza transparentei de urmarire a aplicatiilor Apple si a faptului ca utilizatorii isi petrec timpul pe Reels si gasesc alte lucruri de facut decat sa stea o vesnicie pe Facebook.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.