Instrumentul de calibrare a amprentei digitale Pixel 6 esueaza
|

Instrumentul de calibrare a amprentei digitale Pixel 6 esueaza

Scanerul de amprente de sub ecran pentru Pixel 6 si Pixel 6 Pro a fost puternic criticat ca fiind imprecis si lent, chiar si dupa ce a fost lansata o actualizare in ianuarie pentru a rezolva problemele. S-a vorbit despre faptul ca Google ar putea folosi o viitoare scadere trimestriala a caracteristicilor pentru a adauga capabilitati de deblocare a fetei la varianta Pro. Acesta este sistemul de recunoastere faciala al Google care a fost oferit pe seria Pixel 4.

Dintr-un motiv sau altul, cel mai probabil costul, Google a optat pentru utilizarea unui senzor optic in locul unui senzor ultrasonic mai rapid si mai precis. in situatia actuala, unii utilizatori ai seriei Pixel 6 spun ca ar fi preferat ca scanerul sa fie plasat pe panoul din spate, asa cum se regaseste pe fiecare model Pixel, cu exceptia Pixel 4 si Pixel 4 XL.

Instrumentul de calibrare al Google pentru linia Pixel 6 da gres

Pentru a ajuta centrele de reparatii autorizate Pixel sa se ocupe de primul scanner de amprente sub ecran folosit pe un telefon Pixel, Google a creat un instrument care ajuta un tehnician sa calibreze senzorul de amprente in cazul in care telefonul a fost reparat. Dupa cum noteaza 9to5Google, acest lucru ne conduce la un domn Louis Rossmann, care detine un atelier de reparatii in New York City.

Un sustinator al dreptului la reparatii, Rossmann a postat un videoclip pe YouTube si a citat discutii postate pe forumul Google de catre proprietari ai seriei Pixel 6 care inlocuiau ecranul propriilor telefoane. Dupa cum arata o captura de ecran, instrumentul de calibrare lansat de Google nu reusea, ceea ce a dus la aparitia unui mesaj pe ecran pe care scria: „nu a putut gasi software-ul de calibrare unic pentru acest dispozitiv”. Pe Reddit, exista o poveste oarecum amuzanta despre un proprietar de Pixel 6 Pro care a spart ecranul dispozitivului sau si a trebuit sa il duca la mai multe locatii uBreakIFix pentru a obtine repararea ecranului si calibrarea corecta a scanerului de amprente.

Videoclipul lui Rossmann contine un sfat important pentru cei carora le place sa isi faca singuri reparatiile. El spune ca, atunci cand o companie spune ca nu este nevoie de „dreptul la reparatii”, deoarece o face deja, ar trebui sa sapi si sa continui sa sapi pentru a merge dincolo de o declaratie aprobata de relatii publice interesata.

Obtineti Google Pixel 6 sau Pixel 6 Pro

Este acesta un bug software legitim sau Google a facut imposibila inlocuirea ecranului Pixel 6 de catre proprietarii de telefoane? Nu uitati ca este necesara calibrarea senzorului de amprenta digitala dupa inlocuirea ecranului. Asadar, Google a facut acest lucru intentionat pentru a-si descuraja clientii sa isi repare singuri dispozitivele sau problema cu instrumentul de calibrare este o greseala de software onesta. Rossman o numeste o aruncare a monedei.

De asemenea, el spune ca ar fi putut incepe ca o eroare de software, dar a fost lasata sa se agraveze, ceea ce o face un act intentionat din partea Google. De exemplu, odata ce defectiunea software este adusa in atentia Google si compania ignora problema, ar parea sa fie intentionata in acel moment.

Opinia publica este in mod covarsitor in favoarea legislatiei privind dreptul la reparatii

Nu uitati, batalia privind dreptul la reparare nu se refera doar la posibilitatea ca proprietarul dispozitivului sa isi repare propriul telefon. Este vorba despre faptul ca marii producatori trebuie sa permita, de asemenea, atelierelor de reparatii independente (cei „mici”) sa obtina piesele si instrumentele necesare pentru a repara un telefon. O companie precum Google cere, de obicei, ca un proprietar de Pixel sa trimita un telefon defect sau stricat inapoi la companie sau sa il aduca la un centru de reparatii Pixel autorizat.


Instrumentul de calibrare a amprentei digitale de pe Pixel 6 nu functioneaza
Sustinatorii „Right to Repair” urmaresc o legislatie care ar obliga producatorii sa puna la dispozitia atelierelor de reparatii terte piese de schimb, instrumente si documentatie. Un studiu realizat in urma cu cativa ani a constatat ca majoritatea celor chestionati, 55%, nu aveau nicio idee despre ce este Right to Repair. Doar 11,3% din cele 1 065 de persoane chestionate in SUA erau familiarizate cu aceste aspecte.

Pe baza cunostintelor lor sau a primei impresii despre aceste probleme, 74,5% au declarat ca sustin legislatia privind dreptul la reparatii. Doar 1,9% au declarat ca ar refuza sa sprijine o astfel de legislatie.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *