Instagram "Abonamente platite" este oficial: incepe testarea in SUA

Instagram „Abonamente platite” este oficial: incepe testarea in SUA

Instagram introduce acum o functie utila pentru creatorii de continut si este vorba despre abonamentele platite, care vor incepe acum testarea in SUA, informeaza MySmartPrice. Anuntul a fost publicat intr-o postare pe un blog care detaliaza schimbarile care vor veni acum pentru a ajuta creatorii de pe Instagram sa castige bani din continutul lor.

Instagram lanseaza abonamente platite pentru 10 creatori in SUA, urmand sa fie adaugati si alti creatori

Noile caracteristici ale abonamentelor vor permite utilizatorilor sa se aboneze la creatorii de continut favoriti de pe Instagram. in acest fel, creatorii vor putea genera venituri din continutul pe care il publica. Deocamdata, caracteristica este limitata doar la SUA, dar ne asteptam sa urmeze si o extindere la nivel global.

Schimbarea ii va ajuta pe creatori sa obtina sprijin din partea publicului lor, precum si sa se asocieze cu branduri si sa castige bani din publicitate (precum si bonusuri direct de la Instagram).

in prezent, compania testeaza modelul bazat pe abonament cu 10 creatori de continut populari de pe Instagram. Iata cine sunt acestia:
@alanchikinchow, @sedona._, @alizakelly, @kelseylynncook, @elliottnorris, @jordanchiles, @jackjerry, @bunnymichael, @donalleniii si @lonnieiiv.

Acum, puteti merge pe profilul unuia dintre acesti creatori si va puteti abona la ei pentru continut exclusiv. in saptamanile urmatoare, compania intentioneaza sa adauge pe aceasta lista si alti creatori de continut din SUA.



Apoi, care sunt preturile? Abonamentele vor fi cuprinse intre 0,99 si 99,99 dolari pe luna, iar creatorii vor putea selecta punctul de pret pentru abonamentele lor.

Odata ce sunteti abonat la unul dintre conturile enumerate mai sus, veti putea vedea trei noi caracteristici exclusive: Vietile abonatilor, Povestile abonatilor si Insignele abonatilor. Acest lucru inseamna, in mare, ca creatorii ar putea transmite sesiuni live speciale pentru abonatii lor, precum si Povesti exclusive pe care doar abonatii le pot vedea.

in plus, abonatii vor primi o insigna mov speciala (care va aparea atunci cand vor posta un comentariu in sectiunea de comentarii) care ii va distinge de cei care ii urmaresc in mod obisnuit pe creatorii de continut. in acest fel, creatorii pot identifica cine sunt abonatii lor platitori.

Meta nu va lua o parte din castigurile creatorilor pana in 2023

La inceputul acestui an, Meta a anuntat ca, pentru a sprijini creatorii, nu va percepe nicio taxa de la creatori pe abonamentele Facebook pana cel mai devreme in 2023, iar aceasta noua postare pe blog anunta ca acest lucru se aplica si abonamentelor Instagram.

in plus, compania afirma ca spera sa creeze si mai multe instrumente pentru ca creatorii sa se conecteze cu publicul lor chiar si „in afara platformei” (inseamna asta ca in metavers, de exemplu?). Desigur, instrumentele pe care Meta spera sa le construiasca pentru creatori nu au fost inca anuntate, asa ca trebuie sa asteptam si sa vedem.

Aceasta miscare va contribui la diferentierea Instagram de diversi rivali ai platformei de videoclipuri scurte, cum ar fi, de exemplu, TikTok. Deocamdata, economia creatorilor este in crestere, estimata pana acum la putin peste 100 de miliarde de dolari.

Instagram a evoluat destul de mult in ultimele luni

in ultima vreme, au existat o multime de anunturi din partea companiei, cu privire la noi caracteristici si servicii menite sa imbunatateasca experienta pe platforma de socializare.

De exemplu, am relatat recent despre faptul ca Instagram va introduce trei noi optiuni de feed, dintre care una va fi o versiune a feed-ului cronologic la care Instagram a renuntat in urma cu cativa ani. Veti putea alege din trei optiuni de alimentare: Favorites, Following si Home, aceasta din urma fiind modul actual in care postarile Instagram apar in feed (cu ceva mai multe recomandari). „Following” va afisa postarile creatorilor in ordine cronologica. Aceasta schimbare va veni in prima jumatate a acestui an.

O alta functie destul de utila la care Instagram lucreaza este posibilitatea de a modifica modul in care apar postarile in propriul cont, o functie denumita „Edit Grid”.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *