Facebook incearca sa inlocuiasca TikTok cu noul Reels

Facebook incearca sa inlocuiasca TikTok cu noul Reels

Cand Meta a acuzat Apple ca a costat compania zece miliarde de dolari in urma cu cateva saptamani, Facebook a impartasit si cateva dintre planurile sale de crestere pentru viitorul apropiat. O parte din strategia de restructurare de zece miliarde de dolari, a declarat Zuckerberg, includea initierea unei „tranzitii pe propriile noastre servicii catre video de forma scurta, precum Reels”.

Potrivit unui raport realizat de Engadget, aceasta include si o lansare globala a propriei versiuni de Reels a Facebook, deoarece Meta a observat succesul viral al TikTok si isi muta accentul pe promovarea unui continut similar.

Recent, Facebook a testat „Facebook Reels” cu mai multi utilizatori pe platforma, precum si promovarea partajarii de videoclipuri intre platforme pentru a obtine un interes mai larg pentru acest tip de continut si pentru a testa apele. incepand de astazi, Reels devine in mod oficial o functie de sine statatoare pe Facebook si va fi implementata in cel putin 150 de tari in urmatoarele saptamani.

Zuckerberg a facut anuntul intr-o postare pe Facebook in cursul zilei de astazi: „Reels este deja formatul nostru de continut cu cea mai rapida crestere, de departe, iar astazi il facem disponibil pentru toata lumea pe Facebook la nivel global. Vrem ca Facebook Reels sa fie cel mai bun loc in care creatorii sa se conecteze cu comunitatea lor si sa isi castige existenta, asa ca lansam si noi instrumente de monetizare.”

Reelurile vor incepe sa apara pentru toata lumea chiar in partea de sus a feed-ului utilizatorilor Facebook. Facebook Stories – o alta caracteristica furata de la Instagram – vor putea fi convertite in Reels si invers: Reel-urile vor putea fi partajate ca parte a Stories.

De asemenea, Facebook Reels urmeaza sa devina o categorie promovata pe Facebook Watch, precum si, in mod surprinzator, pe Facebook Groups. Utilizatorilor li se vor afisa, in plus, role recomandate individual, pe care compania le ofera in functie de gustul personal al fiecaruia. Pe scurt, Facebook va impinge noua functie Facebook Reels literalmente peste tot pe platforma.

Pentru a crea un stimulent financiar pentru creatorii mai mari sa se concentreze pe Reels, Facebook plateste, de asemenea, pana la 35.000 de dolari pe luna creatorilor selectati pentru a produce mai mult continut Reels. Acest program special de bonusuri a existat inca de cand Facebook a inceput sa testeze serios Reels si face parte din promisiunea de investitii creative de un miliard de dolari pe care compania a facut-o in iulie 2021.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.