Apple reduce discret si brusc perioada de testare gratuita pentru Apple Music
|

Apple reduce discret si brusc perioada de testare gratuita pentru Apple Music

Timp de ani de zile, Apple a oferit abonatilor care se aboneaza pentru prima data la Apple Music o perioada de proba gratuita de trei luni. intr-o miscare subtila observata mai intai de Mac Otakara, perioada de incercare gratuita a fost redusa la doar o luna in tari precum SUA, Canada, Australia, Japonia, Marea Britanie si alte piete. Trebuie remarcat faptul ca acest lucru nu are niciun impact asupra celor sase luni gratuite de Apple Music care sunt acordate pentru o perioada limitata de timp cumparatorilor anumitor dispozitive Apple, cum ar fi AirPods, HomePod mini si produsele Beats.

Nu exista nicio modificare in ceea ce priveste pretul serviciului care intra in vigoare dupa incheierea perioadei de incercare gratuita. Fiecare luna va va costa 9,99 dolari. Pentru 14,99 dolari pe luna, tu si alti cinci membri ai familiei va puteti abona la planul Family Plan. Studentii platesc 4,99 dolari pe luna, dar acest pret este disponibil doar pentru studentii de la facultate, iar acest lucru trebuie verificat.

Economisiti bani cu noul plan de voce de la Apple

Apple a adaugat un nou nivel de servicii numit Apple Music Voice Plan. Pentru 4,99 dolari pe luna, puteti accesa si naviga prin Apple Music folosind vocea si Siri. Acest plan nu ofera audio spatial si nici nu este disponibil intregul catalog cu audio fara pierderi, asa cum se ofera in cazul celorlalte planuri.


Apple reduce durata perioadei de incercare gratuita a Apple Music de la trei luni la o luna
Cel mai mare concurent al Apple in industria de streaming muzical, Spotify, ofera, de asemenea, o perioada de incercare gratuita de o luna pentru nivelul sau premium. Cu toate acestea, in SUA si in alte tari selectate, Spotify ofera doua luni gratuite pentru o perioada limitata de timp. Iar cei care se aboneaza la serviciul premium al Spotify prin PayPal au dreptul la trei luni gratuite.

Gigantul tehnologic nu a promovat reducerea perioadei de proba asa cum v-ati putea imagina. Schimbarea intra in vigoare incepand cu aceasta saptamana si, pentru prima data de la debutul serviciului in 2015, cei care nu s-au abonat niciodata la Apple Music vor avea la dispozitie doar o luna pentru a decide daca vor sa plateasca pentru el.

Reducerea perioadei de proba a Apple Music va ajuta sau va afecta Apple?

Va duce acest lucru la o crestere mai puternica pentru Apple Music; abonatii la perioada de proba vor trebui sa scoata portofelul cu doua luni mai devreme daca vor sa continue sa asculte in streaming serviciul. Sau vor fi mai multi abonati care vor renunta dupa o luna si vor cauta alte platforme pentru a face streaming de muzica. Cunoscand Apple, ne imaginam ca firma a facut ceva cercetari inainte de a face aceasta miscare.

Poate ca nu stiti ca Apple Music se afla in spatele celei mai scumpe achizitii a Apple. in mai 2014, compania a cumparat Beats Audio pentru 3 miliarde de dolari. De obicei, Apple face achizitii mai mici de companii cu produse sau inovatii care pot fi utilizate cu iPhone sau alte produse in anul urmator sau in urmatorii doi ani. Acesta este planul pe care Apple l-a folosit pentru a cumpara SRI International in 2010, ceea ce a dus la lansarea asistentului digital Siri pe iPhone 4s din 2011.

Apple Music ar trebui sa fie considerat un succes pentru Apple

in octombrie 2012, Apple a cumparat firma de securitate biometrica Authentec pentru 356 de milioane de dolari. in anul urmator, Apple a debutat cu scannerul de amprente Touch ID pe iPhone 5s. Pe cand se incheia primul trimestru al anului 2013, au existat scurgeri de informatii care indicau ca urma sa apara ceea ce unii numeau „iRadio”.

Apple insasi trebuia sa fie putin nervoasa, deoarece streamerul Beats Audio avea doar 111.000 de clienti platitori inainte de a fi anuntata achizitia de catre Apple. Divizia de casti incasa 1 miliard de dolari pe an in momentul in care Apple a cumparat compania.

in ansamblu, Apple Music ar trebui sa fie considerat un succes. Luna trecuta, MIDia Research a publicat un raport in care estima ca platforma de muzica in streaming a Apple avea 78 de milioane de abonati platiti. Acest lucru face ca serviciul sa fie al doilea cel mai mare streamer de muzica din lume, dar plaseaza Apple cu mult in spatele celui mai mare streamer din industrie, Spotify.

Cota de piata a Spotify a scazut de la 34% in 2019 la 33% in 2020 si la 31% anul trecut. Apple Music are o felie de 15% din placinta pietei de streaming la nivel mondial, urmata de cea a Amazonului, de 13%. in ciuda tendintelor actuale, pentru ca Apple sa recupereze si sa depaseasca Spotify, va trebui sa adopte o abordare pe termen lung si rabdatoare a afacerii de streaming muzical.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.