Apple le ofera utilizatorilor de Apple Card o a doua sansa de contestare a tranzactiilor

Apple le ofera utilizatorilor de Apple Card o a doua sansa de contestare a tranzactiilor

Dupa cum probabil multi dintre dumneavoastra stiti, Apple ofera un serviciu Apple Card in parteneriat cu Goldman Sachs. Cu toate acestea, unii utilizatori s-au plans de modul in care au fost rezolvate disputele initiate de clienti cu banca, iar acum, 9to5Mac raporteaza ca Apple abordeaza aceasta problema intr-un nou e-mail adresat clientilor Apple Card.

Apple spune ca a aflat ca disputele initiate de clienti „poate nu au fost rezolvate corect” de Goldman Sachs

Goldman Sachs este banca pentru Apple Card, ceea ce inseamna ca este responsabila pentru majoritatea functiilor legate de finante ale Apple Card. Iar acest lucru include lucruri precum aprobarile, limitele de credit, ratele dobanzilor si disputele.

in aplicatia Apple Wallet, este destul de usor pentru clienti sa initieze o disputa cu un comerciant in legatura cu o achizitie. Apoi, Goldman Sachs actioneaza ca un intermediar si lucreaza cu comerciantul pentru a rezolva problema in numele clientului. Apoi, acesta ar trebui sa crediteze soldul Apple Card.

Cu toate acestea, au existat cazuri in care utilizatorii de Apple Card s-au plans ca banca nu a rezolvat corect multe dintre aceste dispute. in plus, un utilizator a declarat chiar ca nu a „‘dat niciodata peste un card in care disputele sa fie atat de dificile”. Pe de alta parte, utilizatorii Apple Card afirma ca astfel de dispute ar putea dura luni de zile pentru a fi rezolvate.

Iar acum, Apple pare sa abordeze problema. Cei din Cupertino au trimis un e-mail clientilor Apple Card, in care abordeaza plangerile legate de dispute. Compania spune ca a „identificat ca este posibil ca unele litigii initiate de clienti sa nu fi fost rezolvate corect”. Aceasta spune ca utilizatorii de Apple Card pot acum sa ceara Goldman Sachs sa „reevalueze” disputele anterioare, contactand un specialist Apple Card pana la 9 martie 2022.

Poti ajunge la un specialist Apple Card prin intermediul aplicatiei Apple Wallet de pe iPhone si ii poti cere acestuia sa faca Goldman Sachs sa „reevalueze” disputele anterioare. Cu toate acestea, retineti ca acest lucru nu garanteaza ca rezultatul litigiului se va schimba, ci doar va ofera o alta sansa de a explica ce s-a intamplat si de a va prezenta cazul.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *