Apple a pierdut cota de piata a smartwatch-urilor in favoarea Samsung in trimestrul al treilea
| | | |

Apple a pierdut cota de piata a smartwatch-urilor in favoarea Samsung in trimestrul al treilea

Livrarile de smartwatch-uri la nivel mondial au urcat cu 16% in al treilea trimestru al anului 2021, comparativ cu trimestrul anterior, potrivit datelor firmei de analiza Counterpoint Research.

Apple a ramas principalul furnizor, dar cota sa a scazut cu 10 procente de la an la an, ceea ce poate fi atribuit partial faptului ca cel mai recent smartwatch al companiei, Watch Series 7, a fost lansat in octombrie. Un alt motiv aparent este faptul ca Samsung produce acum smartwatch-uri mai bune.

Ceasurile Samsung au avut cel mai bun trimestru din istorie


Gigantul sud-coreean a fost cel mai mare castigator din trimestrul al treilea si a reusit sa isi creasca semnificativ livrarile. in ceea ce priveste vanzarile, acesta a fost un trimestru record pentru companie. Aceasta a detronat Huawei ca al doilea cel mai mare furnizor si a redus decalajul fata de Apple.

Acest lucru pare sa implice ca seria Galaxy Watch 4 din acest an, care este prima care ruleaza platforma Wear OS dezvoltata in comun de Samsung si Google si care ofera un senzor de calcul al procentului de grasime corporala, se descurca exceptional de bine, dar Counterpoint se grabeste sa remarce ca peste 60% din volumul de vanzari provine din America de Nord si Europa, unde modelele din gama de pret medie spre mare sunt cele mai populare.

Pentru a castiga mai multa cota de piata – in special in Asia – compania ar intentiona sa lanseze modele de ceasuri accesibile in termen de doi-trei ani. Pentru perspectiva, aproximativ o treime dintre ceasurile inteligente care au fost vandute in trimestrul al treilea din 2021 costa mai putin de 100 de dolari.

Samsung se va confrunta probabil cu o concurenta acerba din partea unor marci mai putin cunoscute, precum Noise si boAt, care au fost pe primul si al doilea loc pe piata indiana si care si-au dublat vanzarile fata de trimestrul precedent.

Acum ca noile ceasuri Samsung ruleaza Wear OS si nu Tizen, nu este surprinzator sa vedem ca ponderea primului a crescut la 17%, de la 3% in T3 2020. Cota Apple Watch OS a scazut la 22 la suta de la 28 la suta.


Trecand mai departe, Amazfit a fost al treilea cel mai mare furnizor de ceasuri in T3, datorita popularitatii tot mai mari a marcii in Europa. Imoo, detinut de BBK Electronics, a fost al patrulea cel mai popular producator de ceasuri in timpul trimestrului, iar Huawei a fost al cincilea.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.