Actualizarea YouTube Music pe Android aduce o scurtatura utila "Reda-mi statia"
| | | |

Actualizarea YouTube Music pe Android aduce o scurtatura utila „Reda-mi statia”

Google a lucrat recent la actualizarea aplicatiilor si a widgeturilor din ecranul de pornire, iar o multime de widgeturi si aplicatii au primit functii noi sau modificari notabile. Acum, 9to5Google raporteaza ca aplicatia YouTube Music primeste o scurtatura utila „Play My Station” pentru a inlocui scurtatura lipsa „Offline Mixtape”, care a fost eliminata in iulie.

YouTube Music primeste o scurtatura utila Play My Station

Noua comanda rapida se alatura „Search” din partea de jos a aplicatiei. Atunci cand apasati pe ea, incepe imediat redarea listei de redare „My Supermix”, care se numea anterior „Your Mix”. si, intrucat este o comanda rapida a unei aplicatii Android, aceasta poate fi trasa si plasata pe ecranul principal, daca doriti sa faceti acest lucru. Lista de redare automata are acum o coperta rosie care atrage atentia.

Lista de redare anterioara „My Supermix” a ramas si ea, ceea ce poate parea confuz pentru unii. Aceasta face parte din caruselul „Mixed for you” cu sapte variante, precum si din Reply, Discover si New Release, care a ramas, de asemenea, cu aceasta actualizare. Destul de ciudat, acestea pot aparea chiar una dupa alta.

Scurtatura este un buton de redare si, din pacate, nu va permite sa vedeti tracklistul in avans sau sa il salvati pentru o sesiune de ascultare a muzicii offline.






Aceasta noua comanda rapida „Play My Station” se desfasoara in prezent prin intermediul unei actualizari pe partea serverului in versiunea 4.52 a aplicatiei YouTube Music. Acest lucru inseamna ca nu puteti face actualizarea manuala si trebuie sa asteptati sa o primiti. Pentru moment, ramane de vazut cum va implementa restul aplicatiei noul aspect Material You al Android 12.

Modificari si actualizari recente ale YouTube Music

YouTube Music a primit o multime de imbunatatiri si schimbari in ultima vreme. Anterior, am relatat despre faptul ca vizionarea videoclipurilor pe YouTube Music nu va mai fi disponibila pentru abonatii gratuiti ai serviciului si va fi rezervata abonatilor platitori.

Pe de alta parte, nivelul gratuit al YouTube Music va va oferi in continuare optiunea de a reda piese in fundal si va fi sustinut in schimb de reclame. Pentru abonamentul platit, care costa 9,50 dolari pe luna, veti avea parte de videoclipuri muzicale, salturi nelimitate si o experienta de ascultare fara reclame.

Pe telefoanele care ruleaza Android 12, YouTube Music a primit recent un widget pentru ecranul de pornire cu aspect Material You. Noul widget arata ca un disc de vinil cu doua pictograme in partea de sus si de jos, cu butonul de redare/paus situat in partea de jos, in timp ce un buton de tip „thumbs up like” se afla in partea de sus.
Aceasta schimbare este creata astfel incat sa se potriveasca cu reproiectarea Android 12 Material You, care vine cu o experienta mai placuta din punct de vedere vizual, colturi rotunjite si fundaluri care se potrivesc cu culoarea aleasa pentru tapet.

Pe de alta parte, pentru utilizatorii de ceasuri inteligente, aplicatia a primit, de asemenea, putina dragoste de actualizare din partea Google. YouTube Music si-a facut in sfarsit debutul pe smartwatch-urile Wear OS 2 echipate cu chipset-uri Qualcomm Snapdragon Wear 3100.

Initial, YouTube Music a fost adaugat la o gama de smartwatch-uri echipate cu chipset-urile Qualcomm Snapdragon 4100 si 4100+. Printre aceste smartwatch-uri se numarau noile smartwatch-uri Gen 6 de la Fossil si Michael Kors, TicWatch Pro 3 GPS, TicWatch Pro 3 Cellular/LTE de la Mobvoi si TicWatch E3. Iar acum, noua aplicatie YouTube Music este disponibila pentru smartwatch-urile mai vechi care ruleaza sistemul de operare Wear OS 2, putin mai vechi.

Aplicatia actualizata YouTube Music Wear OS este acum disponibila pentru un set limitat de smartwatch-uri mai vechi, dar cel mai probabil va ajunge in curand pe mai multe.

YouTube Music devine din ce in ce mai popular pe masura ce vorbim. Recent, abonatii platiti ai aplicatiei, in combinatie cu abonatii YouTube Premium, au atins pragul important de 50 de milioane. Compania nu a dezvaluit cate venituri obtine de pe urma acestor abonati sau pretul mediu pe care abonatii il platesc pentru serviciile sale.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *